You had me at hello.

johanna om I'm leaving your town. Again. And I'm over the ground that we've been spinning. Oh honey I can see your house from here.:
Hej :D Jag är jääättesugen på att åka till USA nästa år, 12/13 alltså! Vilken organisation åker du med och har du gjort distriktsval eller blev du bara utplacerad någonstans? Ska bli jättekul att följa dig, hoppas du får det kanonbra!
Svar: Gud vad kul, gör det!  Jag åker med Exolorius och valde 1. California och 2. Arizona och fick min plats i AZ :) Tack så himla mycket och jag hoppas du bestämmer dig för att åka, det kommer garanterat bli ett fantastiskt år! Kramar
Anonym  ([email protected]) om Äntligen färdig & mitt brev till världfamiljen:
Din ansökan var jätte bra! Hur visste du vad du skulle skriva i brevet? 
Hur bestämde du dig för att åka just det här året? 
// En blivande utbytesstudent
Svar: Åh tycker du? Tack så jätte mycket. Att skriva om sig själv tycker jag är jätte svårt så jag frågade folk som känner mig hur de uppfattar mig och skrev en lista över saker jag ville ha med och lyfta upp. Det är viktigt att vara ärlig så att man får en familj som passar. Jag tror att bilderna man skickar med är väldigt viktiga för de är många familjen som dömmer efter dem.
Anonym om I'll do my best to bring you up again:
svenska svenska svenska! :) 
Sen hoppas jag att du kommer göra många videos, och typ visa skola område, huset(ännu mer) och kanske någon med dina kompisar du kommer få! :) 
älskar din blogg! längtar tills jag ska åka iväg ( 2012..) haha :) 
kram! ta hand om dig!
Svar: Gud vad kul att du säger det för det är precis det jag tänkt - att ladda upp massa videos!  :D Tacktacktack, blir så himla glad! Hugs, kisses and lots of love to you. Lycka till på ditt år och fråga gärna om du behöver vägledning :)

Och denna för den var så fin! :) Tusen tack Anna! Jag blir alltid så fantastiskt glad av dig
Anna ([email protected]) om By the way, I'm wearing the smile you gave me:
Man blir alltid lika glad när man kikar in på din blogg! Och åhh, jag är så glad för din skull att du hamnade i Arizona! Arizona + Eira = solstrålig kombination! 
Kram

2 kommentarer
Postat av: maria

Åh eiiraaa! DU är UNDERBAR vännen, kärlek till dig!

2011-04-10 @ 20:23:05
URL: http://mariamerica.devote.se
Postat av: Jossefiiin

Hej Eira =) Jag har en fråga. Tvekade du aldrig på att åka iväg. Det är ju en stor grej att lämna sitt liv. Jag vill verkligen åka iväg men jag tror inte att jag vågar. Kan du ge mig lite tips? Tack gör en bra blogg

2011-06-14 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0