I'm leaving your town. Again. And I'm over the ground that we've been spinning. Oh honey I can see your house from here.

Jag har en hel lista med saker jag ska göra i mitt liv, jobb och såna seriösa saker finns liksom inte inplanerat än. Kanske borde börja oroa mig. Någon dag vill jag ta på balongfärd i något fint land typ Portugal, Grekland eller Italien och åka högt över landet, åvanför alla fina hus, bygnader och landskap. Så högt upp så att människor bara blir som små prickar. Tänk vad små vi är ändå.

1 kommentarer
Postat av: johanna

Hej :D Jag är jääättesugen på att åka till USA nästa år, 12/13 alltså! Vilken organisation åker du med och har du gjort distriktsval eller blev du bara utplacerad någonstans? Ska bli jättekul att följa dig, hoppas du får det kanonbra!

2011-04-10 @ 15:32:01
URL: http://jmadeleinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0