I'll do my best to bring you up again

Har pluggat hela kvällen, kommer på mig själv med att skriva mina anteckningar på engelska. Det känns som om min svenska kommer tyna bort rätt snabbt. Har funderat lite på om jag ska blogga på engelska eller svenska när jag är där. Har ni några åsikter?

Anonym:
Ville bara tipsa dig om en blogg med en tjej som går i skolan du ska börja i och bor i området! :D www.anastasiausa.blogspot.com
Svar: Vad snällt av dig! Är redan tipsad av Anastasia själv, hon var så snäll och erbjöd sig att svara på frågor :)

Anonym:
Ååååh, gud så underbart! Det kommer säkert bli helt fantastiskt! Kan du inte lägga ut lite bilder på huset? eller iallafall rummet, skulle vara super roligt! :D
Svar: Ja visst är det! Det tror jag också, verkligen en upplevelse. Det kan jag absolut göra :) Kul att du fråga.
Mitt badrum
Mitt sovrum
Köket

Familjen. Visst ser de härliga ut!

Tom, Dottie, Tom's mom, Brittany, JP, Hawlie & Kristen.
8 kommentarer
Postat av: Bea

JAG TYCKER DU SKA BÖRJA BLOGGA PÅ ENGELSKA :D



Åh vad färgglatt rum du får, härligt!!!

2011-04-06 @ 23:01:38
Postat av: Edda

sv: tack så mycket :) åh va roligt att du fått familj, dom verkar helt underbara ju :)

2011-04-06 @ 23:34:18
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Katt

svenska,, är ju enda svenska du kommer skriva+ att bloggen är mest för svenskar ;)

Postat av: ☆ m a l i n .

Vad spännande att läsa ett år i USA! Jag ångrar verkligen att jag inte vågade då..

2011-04-07 @ 12:18:21
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Postat av: Bea

Bara för att argumentera lite, såg att det var nån som ville att du skulle skriva på svenska och att bloggen är mest för svenskar...



Tänk om din värdfamilj vill läsa din blogg då? Eller andra utbytesstudenter? Så stor skillnad är det väl inte, alla svenskar kan ju ganska så hyfsat bra engelska trots allt, så blir ju liksom inte större skillnad för svenskar, men ändå ger du folk som bara kan engelska också chansen att läsa. Just sayin'. :)

2011-04-07 @ 14:16:24
Postat av: Anonym

snälla eira vem av de är brittany är det hon brunhåriga lr hon blonda

2011-04-07 @ 17:14:30
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Tycker svenska för det är ju vi svennar som läser bloggen :) Såg förresten sjukt fint ut i huset! Men hur långt utanför Phoenix kommer du bo?

2011-04-08 @ 19:26:23
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

svenska svenska svenska! :)

Sen hoppas jag att du kommer göra många videos, och typ visa skola område, huset(ännu mer) och kanske någon med dina kompisar du kommer få! :)

älskar din blogg! längtar tills jag ska åka iväg ( 2012..) haha :)

kram! ta hand om dig!

2011-04-10 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0