They say best friends are hard to find, well that's cause the best ones are already mine.

Skulle du inte kunna göra lite videos nu på slutet? Med dina vänner och i skolan och sådär? Skulle vara så roligt att se!
Svar: Here you go girlie :)


Hahaha "Don't go" "Ok, bye"


Hej jag har en fråga!

När du är med folk du inte känner jättebra, vad pratar du om då så det inte blir awkward liksom? Förstår du hur jag menar? Vädret eller? haha Berätta hur du brukar göra! :)
Svar: Haha det blir lite awk ibland när de pratar om sånt som man inte har en aning om. Typ när man kom hit och de pratade om folk som man inte alls visste vem de var. Men idk, prata om sånt som är relevant för stunden typ, inte vädret haha! 

Vilket datum åker du hem? :)
Svar: Åker hem på måndag! Meeeeeep.

Åh, jag älskar din blogg! Den är så inspirerande och kul att läsa. Sluta aldrig blogga! :)
Svar: AHH! Thank you sweetheart. Har ju nästan gett upp på den dock. Får se hur det blir med bloggandet när jag kommer hem, kanske bloggar på engelska till mina vänner här borta istället

Låter som om du haft en underbar tid där! Vill också åka på något sådant men vet inte om jag skulle våga, jag är nervös nog inför min språkresa till England i sommar haha.
By the way, hur blir det när du kommer hem? Kommer du få gå om ett år på gymnasiet?
Kram! :)
Svar: Jag förstår vad du menar, det är läskigt för man vet inte alls vad man kan förvänta sig! Men fråga dig själv om du verkligen vill leva ett liv där du låter rädsla styra. Du vill inte vakna upp när du är 75 och känna att du ångrar det du aldrig gjorde. Det finns ju ett quote om att om 20 år ångrar man inte det man gjorde, bara det man inte gjorde och jag tror verkligen på det. Att hoppa ut över kanten är en risk men det är värt det. Vad är egentligen det värsta som kan hända? Att du växer en meter och blir starkare. Yes, jag går om 2an.

wade är välkommen hit! han verkar så rolig ;)
Svar: I swear he is someday. Kommer sakna honom sjukt mycket :(
4 kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, åker du så snart:/

2012-05-25 @ 20:03:57
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com
Postat av: Beata

Blev tårögd av av att se videon! gud va fina vänner du har.

2012-05-28 @ 21:10:24
URL: http://beatalarsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Alltsa, Eira, du verkar vara sa himla rolig och du ar en sadan stor inspirationskalla.

Lite random, men I just thought you should know you're awesome!

2012-05-29 @ 17:08:27
URL: http://sts.se/lifeon
Postat av: Amalia

Fin blogg:) hur gammal är du? 94?:)

2012-07-25 @ 15:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0