Ny blogg

www.dreambucketlist.blogg.se

4 kommentarer
Postat av: Anonym

det går inte att komma till bloggen när man trycker på länken :(

2012-06-04 @ 10:00:43
Postat av: Tilda Larsson

Nu när du byter blogg vill jag passa på att tacka för att du bloggat under dessa 10 månader när du var i usa. Att du alltid visat en positiv och "vuxen" inställning till allt. Även om du någon gång varit ledsen eller bara känt dig nere har du, iaf vad du visat på bloggen, sett det ljusa i det. Det är otroligt bra gjort av dig, du vinner många plus poäng hos många och framför allt hos dig själv.



Jag tycker att din blogg har varit roligast att följa detta året just för att du verkar vara en sån omtänksam person med det störta hjärtat av alla. En person som hela tiden uppmanar människor att aldrig ge upp sina drömmar, du har iaf inspirerat mig och fått mig att fortsätta drömma och kämpa om att en dag få åka iväg som utbytesstudent.



Sen vill jag även tacka för den långa och mycket fina förklaringen om dig och Sebastian som du skickade till mig på Facebook, det var så himla snällt av dig! Och jag blev otroligt besviken på mig lärare som dagen innan det var dags för mig att hålla mitt muntliga nationella sa att du och Sebastian inte räknades som en källa och att jag var tvungen att skriva om något annat. Så kvällen innan satt jag och panik skrev en annan berättelse med en "säker" källa. Och jag har så dåligt samvete över att du var så snäll och la tid på att hjälpa mig så fick jag inte ens använda er berättelse. FÖRLÅT, verkligen ett förlåt från hjärtat<3



Jag läste i inlägget under att någon skrivit att det känns som att du var hennes vän och jag kan inget annat än att hålla med. Det känns som att vi fört en konversation med varandra, du har bloggat och jag har svarat i mitt huvud, ibland bland kommentarerna.

Jag ska ärligt säga att det är med tårarna i ögonen jag skickar iväg denna kommentaren, det kanske låter konstigt men så är det. Det känns som att du och alla andra utbytesstudenter hela tiden varit en del av mitt liv. Som jag sa innan, att ni varit mina kompisar. Med detta inlägget känns det verkligen som att ditt år är över och att jag inser att jag inte längre kommer få läsa om dina roliga dagar i USA.



Så en en gång, tack Eira. Tack tack tack. Du verkar vara världens härligaste människa och tack för att jag har fått följa ditt år! Vi syns på din nya blogg:)

kram

2012-06-04 @ 15:03:06
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Kan verkligen inget annat än att hålla med Tilda Larsson.

Och tack för att du är en sådan inspiration för mig. Tack.

Tusen kramar till dig!

2012-06-04 @ 19:09:24
Postat av: Anna - Utbytesstudent USA 12/13

Tack för en underbar utbytesblogg! Du har verkligen inspirerat mig för mitt kommande utbytesår!

Tänkte bara fråga, jag vet ju att du har läsare som gärna vill åka iväg, kanske nästa år eller år framöver. Skulle ju vara grymt om du kunde länka oss som åker år 12/13 i ett inlägg eller liknande så dom kan följa våra år? Och få ännu mer tips och inspiration?



Du kan ju tänka på det i alla fall! Och Tack igen Eira! Du go girl! :)

2012-06-04 @ 21:57:05
URL: http://enligtmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0