Mina sista dagar i USA part 1

...är typ dom bästa jag hade under hela året. Skolan var slut och alla var bara på så himla bra humör.
Första dagen på sommarlovet kom Wade och hämtade upp mig i världens största och väldigt amerikanska truck. Och vi åkte hem till honom och bara umgicks. Wade var en av mina närmaste under hela året men vi umgicks inte så mycket för han hade flickvän och flickvänner i USA är sjukt avundsjuka och kontrollerande haha. Hon har varit på mig en del på facebook även om vi bara är vänner. Men vi umgicks varje dag sista veckan och det är jag jätteglad för. Vi gick till the community pool och bada senare och köpte blommor till min värdsyster som hade sin graduation. Han släppte av mig hemma och jag fixade mig lite snabbt och vi hade en massa gäster hemma så jag mingla lite, vi tog bilder och sen åkte vi till graduation. Vi satt på fotbolls läktarna och jag tog in det fina vädret lite extra mycket där och dom sista dagarna. Tur det, har knappt sett solen sen jag kom hem.
Det var verkligen som i en film, de kom i sina cap and gowns och fick sina namn utropade och fick sitt deploma och the valedictorians höll sina tal. Skolkören sjöng "its a beautiful day" och skolans orkester spelade national sången (jag sjöng med för sista gången i USA.) När cermonin var färdig kasta de sina hattar som i vilken film som helst och efter det gick jag och familjen ner till planen och tog fler bilder tillsammans med Brit. Vi gick hem och där sorterade Hawlie, Brittanys syster som bor i California ut en massa kläder som hon inte ville ha. Vi åkte till Cold Stone för glass. Kom hem och jag sov.
Dagen efter det så träffade jag Stephanie och Jamie i the mall för en lunch på paradise bakery. Vi tjattra lite om allt möjligt och när vi var mätta shoppa vi. Blev kär i ett par rosa shorts som vi alla tre prova från American Eagle, när Jamie gick till kassan för att köpa ett par och var färdig räckte hon kasse till mig och sa"Here! They're yours" Så hon köpte dem till mig. Finis. Efter ett litet tag i VS var Jamie tvungen att åka till middag med hennes familj så jag fick mina sista tusen kramar från henne och det var tårar och en massa I love you's och fina ord och jag fick ett halsband och brev och vi båda lova varandra att vi aldrig skulle glömma och skypa skypa skypa.
Sen var det bara jag och Steph och vi åt lite frozen yogurt och prata skvaller som vanligt och min värdmamma kom och hämta upp oss och körde oss hem. Såg Chandler Fashion Mall för sista gången, ahh jag kommer sakna det. Alla malls är så fancy, går inte ens att jämföra med Nordstan.
Vi åkte hem till mig och 5 min senare blev Stephanie hämtad av sin pappa. Jag fixade mig lite snabbt och Brooke kom och hämta mig och vi åkte hem till Gabby's för BBQ party. Träffade vänner där och vi chilla i hennes "trädgård" och grillade hamburgare, det är nog dom godaste jag ätit. Vi åkte till en park i våra bikinis och tog med oss vattenbalonger och pistoler och lekte omkring. När vi hade torkat lite åkte vi till en community pool och badade. Hade det hur bra som hellst just där med mina vänner, saknar dom hur mycket som helst verkligen men jag tänker tillbaka på allt med ett leende på läpparna.
9 kommentarer
Postat av: Anonym

ska brittany börja collage nu? :)

2012-06-05 @ 16:36:56
Postat av: en blogg om 5 systrar <3

Åh, börjar nästan gråta när jag läser dina inlägg såhär på slutet. Du verkar ha haft ett sånt underbart år i USA!!:') Sen lämna allt och åka hem till Sverige:( Kan förstå hur mycket du kommer sakna allt! Önskar också att jag kunde åka iväg!! Puss//Elin

2012-06-05 @ 21:37:27
URL: http://systrarnabackstrom.se
Postat av: Malin

Haha, det här känns lite konstigt.

Eftersom jag ska åka som utbytesstudent detta året, har jag följt din blogg sedan början på ditt år och nu när det är slut... Det känns lite som när ens favoritserie visar the final episode :)

2012-06-06 @ 08:45:04
URL: http://streetlin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha malls i Sverige går inte att jämföra med de i USA. They rock!! :)

2012-06-06 @ 11:09:10
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Åh när kommer part 2? Can't wait!

2012-06-09 @ 15:39:33
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-06-09 @ 15:57:36
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Linn

hej eira.

Jag har följt din blogg i över ett år nu och tycker att det har varit jätte kul att få se vad you've been up to!

jag och min kompis ska till LA i sommar och jag vet att du har varit där nu under ditt utbytesår och tänkte därför fråga om lite tips på sevärdheter och även om du kommer ihåg priserna för inträdet och sådana saker?



tack

xoxo

2012-06-11 @ 19:24:06
Postat av: Isabella

När kommer del 2? :)

2012-06-18 @ 15:38:19
URL: http://alwaysandbelieve.blogspot.com
Postat av: EMMAS!

vill du göra ett bloglovin byte med mig?:D

2012-09-12 @ 16:07:10
URL: http://eemma.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0