I'm wearing the smile you gave me

Inget internet idag igen, jag har inte övergett er! Idag har varit en fantastisk dag med fantastiskt väder! Jag har
+ fikat på kanelbulle ute i solen
+ använt min vårjacka
+ pratat med en random fransman som berätta att han bara bott i Sverige i 2 månader. Det var v äldigt mycket "bra" och "jag prata lite svenska" men han var fantastiskt duktig på att prata och blev förvånad över hur mycket svenska han lyckats lära sig på så kort tid
+ åkt rollerblades! Så himla kul. Jag ramlade på rumpan tre gånger
+ vi tog en pause i åkandet och åt kulglass, smak melon. Världens godaste!
+  Jag och Emmy åkte tills fötterna värkte, då gick vi hem till henne och drack påskmust
+ nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska nog laga mat åt mamma och kanske hyra en mysig film och spendera lite tid på soffan. Det blir bara hemmakväll för mig idag, är helt slut.
Jag tog några bilder jag ska ladda upp men har inte sladden här så de kommer upp senare :)

1 kommentarer
Postat av: Anna

Man blir alltid lika glad när man kikar in på din blogg! Och åhh, jag är så glad för din skull att du hamnade i Arizona! Arizona + Eira = solstrålig kombination!

Kram

2011-04-10 @ 19:40:14
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0