Frågor:

Anonym om Vaken om natten och drömmer på dagen:
vart i usa kommer du bo ?
Svar: Jag vet inte det ännu, får reda på det i vår :)
Thove
om Bow in the presence of Heroes:
Hej! Ser superkul ut med Cheerleading men jag har ingen ork att börja, hehe. En fråga bara, kunde du utföra en handvolt? :) Tycker det ser så häftigt ut med handvolter och flickisar m.m.
Svar: Det är det verkligen också! Men som du säger så krävs det rätt mycket ork för att träna cheerleading, det är en väldigt krävande sport och inte alls så lätt som det ser ut till att vara. kunde minsann dra 55 armhävningar där ett tag. Handvolt kan jag inte nu men jag kunde förut.
hanna om Fråga::
Hej eira! 
Nu var det inte jag som kommenterade.. men kan du inte göra en video? för jag vill gärna bli mer vig tills jag ska åka iväg till USA 2012.. (jag vill vara en cheerleader där)
Jag har aldrig gått på cheerleading.. tror du att jag kan bli det i USA iaf? jag är ganska vig och kommer snart ner i spagat(tränar på det varje morgon och kväll och ibland ngn gång på dagen..) och sen undrar jag om du har några tips på hur man ska lära sig att göra volter och sånt också? ha det bra! Kram:)
Svar: Jag hade kunnat göra en cheerleading v-blogg där jag går igenom lite olika grejer för dig om du vill? Kan visa några motions m.m Vet inte riktigt om jag ska visa hopp och sånt dock för jag har blivit så jäkla ovig men jag kan visa preppar och saker man kan tänka på. När det kommer till volter skulle jag råda dig om att börja i gymnastik eller cheerleading för det är bäst att göra med en tränare. Men kan dela med mig av några enkla övningar. För flickis: gå ner i brygga och kicka upp med benen så att du slår dem över dig. Be en vän om hjälp. För handvolt: ställ dig på händer och rulla över till brygga och res dig därifrån. Det är en bra ide att lära sig att stå på händer för det har man användning av i olika volter.
Ha det bra du också och hoppas jag kom med något vättigt. Kram :)
Emmy om Supermassive black hole:
Fin färg på läppstiftet, märke? :)
Svar: Tack så mycket! Loreal, red passion heter det. Klämde det i bildörren för några dagar sen och blev helt mosat :(
4 kommentarer
Postat av: Isabelle :)

Haha varsego ^^ Jag åker med exploris ^^



Visst, lägger till dig redan nu :)

2011-01-13 @ 15:26:59
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

otur med läppstiftet ;)

2011-01-13 @ 16:33:28
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: hanna

JAA, du får jätttegärna göra en video om cheerleading!!!

kram :)

2011-01-14 @ 13:26:16
URL: http://usahanna.blogg.se/
Postat av: veera

Hej :) ska vi länka varandra, ska också till USA 11/12 :)



Ha det bra-

2011-01-14 @ 23:06:29
URL: http://bloggen.fi/veeraiusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0