Supermassive black hole

Har precis vinglat hem till pappa, inte full, upptäckte bara att kilklackar plus is inte är lika med sant. Hos pappa kommer uppdateringen bli bättre för här har jag naturlig tillgång till internett. Hos mamma har jag bloggat genom hennes Iphone.

Idag har de flesta nog börjat skolan igen. Det finns få undantag då jag faktiskt tycker om att vara Schillerskaelev och idag var en sån dag. Studiedag. Men istället för att sova när du satt vid skolbänken så gjorde jag yoga. Kanske lite udda att ta ett yoga pass för första gången klockan åtta om morgonen. Det var skitskönt, kan säga att jag var tröttare när jag gick ut från salen än när jag kom in i den. Det var verkligen super avslappnande och jag kände mig super duktig.

Min mamma fyllde år igår, imorgon fyller pappa år. När man precis kommit på julklapp ska man försöka trycka fram ide till födelsedagspressent. Stod och funderade idag på vad jag skulle köpa till min kära far och en kokbok kom på tanken. Smsade mamma och skrev "vad sägs om en kokbok till pappa?" , självklart råkade jag skickade det till den mest opassande, skickade det till min pappa. För att hindra honom från att läsa smset skrev jag med stora bokstäver "läs inte det andra meddelandet jag skicka till dig, radera det", det blev skickat till mamma. Snacka om att jag är helt rörig.


1 kommentarer
Postat av: Emmy

Fin färg på läppstiftet, märke? :)

Haha, känner igen mig i idetorkan man har efter jul med presenter, min kompis fyller år 2 januari.. :D

2011-01-12 @ 17:06:27
URL: http://emmyiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0