Last real day of Corona del Sol High School

Hello beautifuls
Idag hade jag min sista"riktiga" dag i skolan. Imorgon har jag bara 1st, 2nd and 3rd hour English, Psychology och US History och finals i alla och sen på onsdag har jag 5th, 6th and 7th som är Early childhood, Dance och TV production.  Slutar 11.20 båda dagarna så det är ju chill men jag hade min sista skollunch idag ever på high school och jag har redan börjat säga hej då till folk. It feels terrible! Att lämna allt här är så himla mixat, vet inte ens hur jag ska deal with all of my emotions on the plane back. Kommer vara så exalterad att träffa alla igen men samtidigt så ledsen att lämna mitt liv här bakom och alla vänner och min andra familj. Men, jag kommer hem till en sommar med massa roliga planer och vänner som jag längtar efter såååå mycket och att det känns betyder ju bara att jag haft en bra tid här!

Men i alla fall så under Engelskan så gjorde vi "world series of english" som vanligt, där vi svarar på en massa frågor, några om det vi lärt oss i engelska men mestadels bara en massa random frågor. Han hade en kategori med frågor om Sverige och jag klarade alla förutom en som var "Has Sweden invented the fridge or the toaster" oops. Mitt lag, som heter attack of the swede vann vilket betyder att vi inte behöver göra finals imorgon! Tänk om skolan i Sverige var så lätt. Finals har typ lika mycket betydelse som nationella men går på allt man lärt sig under terminen och det är läraren som gör testet. Så vi vann och vi hade party med kakor, reeses och så. Sen fyllde vi alla i en lista med funniest personality, most likely to be together lalala. Jag vann kategorierna "best hair" "best dressed" "most likely to be married first" "most likely to change the least in 10 years" "most likely to be an actor" "most likely to be in a reality show" haha. Well, får se hur det går.
Under psychology ringde min älskade far och jag pratade med honom och hans fru, nu ses vi ju snart :)) I US history tog jag och Wade en promenad runt campus för vi gjorde ingenting i class och jag fick min yearbook signad. (Min favoritlärare här, Mr. Webb skrev PS. Don't get a dragon tattoo! haha he's so funny)
Under lunch så kom Austin's pappa med Little Ceaser 5 dollar pizza som vanligt. Hade min sista lunch med Kiana och Austin och Brianna. I early childhood så sjöng vi mest en massa låtar och i dance gjorde vi ingenting, har inte gjort nått i den klassen de senaste 4 veckorna. I TV production hade jag och Steph kul på min yearbook och skrev YOLO över hela baksidan. Vi ska se The O.C tillsammans i veckan. ALLLA i Sverige vet ju om den serien och de flesta har nog sett den. Här vet folk inte ens var det är. Så det ska vi ändra på.
Just nu håller jag på att smsa med Sebastian och jag ser så fram emot att komma hem till honom. Kan skriva lite om våra sommarplaner i något inlägg, I'M SO EXCITED! Gör det mycket lättare att komma hem när man planerat massa kul och jag och min utbytis Paula har massa roliga dansklasser till hösten så det blir bra när Sverige blir kallt igen. Älskar att ha saker att se fram emot! Från detta året har jag lärt mig att jag tycker om det nästan lika mycket som att uppleva allt. Men nu kära ni måste jag plugga på lite på finals. Have a wonderful sunny day in Sweden
3 kommentarer
Postat av: Mathilda

Låter som om du haft en underbar tid där! Vill också åka på något sådant men vet inte om jag skulle våga, jag är nervös nog inför min språkresa till England i sommar haha.

By the way, hur blir det när du kommer hem? Kommer du få gå om ett år på gymnasiet?

Kram! :)

2012-05-22 @ 17:39:25
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Uhm!! Här har det spöregnat och åskat större delen av dagen.

2012-05-22 @ 18:54:02
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: matilda

Åh, jag älskar din blogg! Den är så inspirerande och kul att läsa. Sluta aldrig blogga! :)

2012-05-22 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0