Let your dreams be bigger than your fears. Your actions louder than your words. And your faith louder than your feelings.

Idag har jag: Köpt en ny resväska. Tid för sånt igen. Förhoppningsvis får jag med allt hem, packandet gör mig superstressad med övervikt och grejer men det löser sig. Kan ni egentligen fatta att jag kom hit med bara en väska för 10 månader. Tog med mig lika mycket som jag gjorde när jag flytta från mamma och pappa varje vecka hemma i Sverige. Efter att jag hittade min väska träffa jag Pablo, Louis och Eric i the mall. Vi umgicks lite och sen hemtade min värdpappa upp mig och hans syster som kommit hit från Minnesota för Brittany's graduation party imorgon, tillsammans med deras mamma som också bor där. 
De tog mig till Jamies pool party, spendera största tiden i the hot tub med en massa skvaller som vanligt. Var där ett par timmar och nu kom jag precis hem från Florencia, en pizza resturang där Brittany jobbar tillsammans med hela familjen Ohe. Gud måste berätta också att igår i skolan när jag kom ut från min engelska lektion är det folksamling en liten bit bort så jag går det och så är det två tjejer som fightar, båda på marken och the wig is falling off! Haha den ena tjejen tappa hår från paruken. På Corona är det slagsmål lite då och då och folk gör en jättestor grej utav det. Vissa bestämmer bråk efter skolan och ber typ hela skolans studenter att komma dit och kolla. Så himla fånigt. USA har verkligen kontraster och det finns en del av USA som är väldigt kontroversiell, mycket lagar, regler och sånt. Men så finns det också en sida som är helt galen och jag kan tänka mig att det är för att när allting är så strikt vill folk liksom gå emot det ännu mer if that makes sense. Nu ska jag städa mitt rum, imorgon är det dags för Brittanys stora graduation party! LOVE

1 kommentarer
Postat av: Emma

Hur varmt är det i Arizona på vintern? Är det ungefär samma som i Kalifornien, samma klimat osv och vilka delstater har du varit i? Vilken skulle du tipsa om att välja som delstatsval först?:) Många frågor på en gång nu kanske men haha och btw grym blogg, kraaam

2012-05-20 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0