For me, giving up is harder than trying.

Just nu är det market week i skolan, det är för alla som går entripinör och de håller på att försöka sälja en massa saker. Typ min kompis Wade och hans kompisar säljer kuddar (som man kan ha under lektionen?) för $3 och jag hjälpte dom promota igår genom att gå omkring campus med en stor megafon haha det var kul. De säljer godis, chips, solglasögon, Arizona Iced Tea Pong haha, starbucks frappucinos, armband och en massa massa. Så de har varit på en hela dagen så att man ska köpa från dem, när jag prata med Carolina efter skolan kom en kille som heter Robbie fram och sa "Hey Eira, if you buy these glases, I'll make out with you" hahaha nooo thank you. Tror att jag uppdaterar inlägget men lite bilder imorgon. Älskar att det alltid händer så mycket i High School här, alltid en massa aktiviteter, matcher, shower, röstningar, danser. Skolan i Sverige är så mycket mer seriös på alla möjliga sett. Hur undervisningen är, vad man lär sig, hur man lär sig och framförallt att det bara handlar om plugg, inga klubbar, sporter eller nått sånt. Det är väl både bra och dåligt antar jag. Tråkigt ja, men man lär sig mycket mer och man lär sig att analysera och sånt. Inte bara skriva av det som står på tavlan och göra ett quiz sen. Vi spelar bingo och tävlingar varje dag i min Engelska klass liksom och då ska det vara en seriös klass haha. Men man har kul och skrattar mycket och det är väl egentligen inget fel på det. Nu ska jag ättaaa.

3 kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte haft prom än? :)

jag vill se bilder!!!

2012-05-04 @ 19:05:18
Postat av: Michelle

sv: Ja klart! Är galet nervös, vill ha svar typ NU?! Men man var tvungen att skicka in ansökningarna på internet och typ betyg osv var tvunget att skickas med post hela vägen till Hawaii. Så tar sin lilla tid!

2012-05-06 @ 00:53:16
URL: http://atlantis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har Sebastian vart med i en bilolycka nyligen?? Hur gick det? :o

2012-05-07 @ 12:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0