I stand for honesty, equality, kindness, compassion, treating people the way you want to be treated and helping those in need.

Igår så åkte jag Kiana och min värdfamilj till Feed my starving children och packade mat för hungriga barn. Vi jobbade i en timma och det gav mat för 24 familjer så att de har mat i ett år framöver! En timma tycker jag är en liten men betydelsefull insatts, absolut en timma man borde kunna lägga lite då och då. Om fler människor gjorde det så hade det gjort stor skillnad. Grejer är ju att vi konsumerar mat idag så att inte en enda kotte på jorden borde gå hungrig, men den blir inte utdelad rätt. Om vi gav mer av oss själva så hade glappen inte varit lika stora. Kändes jättebra att göra det igår och att veta att någonstans där ute kommer 24 familjer mindre i världen behöva vara hungriga.

1 kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag frågade henne idag om det var han och det var det! :) Kram!

2012-03-14 @ 19:53:15
URL: http://kramizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0