I'm not here to please everyone, you can either take it or leave it.

one direction kommer INTE bli större än Justin Bieber. Dom söker fans, Justin får dom bara sådär. one direction kommer ALDRIG komma upp till justin's nivå, btw justin är inte "liten" han är lika gammal som dig, äldre t.o.m, så var inte respektlös tack.
Svar
: Haha good morning sunshine! Det kanske dom inte gör, ärligt talat så är jag är inte insatt alls så ingen anlednng att bli så upprörd. Jag har min åsikt och du har din ;) Pusssss

----------------------------

Det var jag som postade kommentaren, jag postade en till kommentar efteråt, vet inte om den ens kom fram eller om du ignorerade den men jag skrev iallafall att jag inte menade att ta i så hårt med att kalla dig respektlös och att jag tar lätt åt mig när det gäller Justin Bieber.
Och ja, jag har min åsikt och du har din.
Aja, jag gillar din blogg iallafall, fortsätt så som du gör!
Svar: Näpp den kom nog inte fram då för jag har inte sett någon sån kommentar. Men det är fine. Lite dubbelmoral att säga att någon är respektlös när man inte respekterar att folk har olika åsikter haha ;) Tycker i alla fall det är bra av dig att kommentera igen. Tack och det ska jag göra. Ha en bra dag
6 kommentarer
Postat av: Anonym

"good morning sunshine!" hahaha bästa svaret!

2012-03-12 @ 20:43:51
Postat av: Jaw

Wow! Snacka om att försvara the biebs. Haha!

2012-03-12 @ 22:17:20
Postat av: Anonym

Det var jag som postade kommentaren, jag postade en till kommentar efteråt, vet inte om den ens kom fram eller om du ignorerade den men jag skrev iallafall att jag inte menade att ta i så hårt med att kalla dig respektlös och att jag tar lätt åt mig när det gäller Justin Bieber.

Och ja, jag har min åsikt och du har din.



Aja, jag gillar din blogg iallafall, fortsätt så som du gör!

2012-03-12 @ 22:48:05
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA dubbel-v t f

2012-03-12 @ 22:58:09
Postat av: Camilla

Älskar bilden!

2012-03-13 @ 08:14:37
Postat av: Hanna

Hej Eira!

Jag måste bara säga att jag tycker det är så himla fint att du och din pojkvän hittat varandra!

Men, jag har en fråga, hehe. Har ni haft eran första kyss? Eller hur blir det då när ni ses? Kommer det inte bli stelt?

Bara någonting jag funderat på, hoppas du vill svara!

Älskar din blogg btw :-)

2012-03-13 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0