Girls fall like dominoes

Det är inte bara american bakerynu i Göteborg, starbucks öppnade på centralstationen igår!
Men nää, så kan man ju inte göra. It will take the Americaness away :(

kan inte du länka din kille sebastians blogg? :)

Det ar klart jag kan! Hans blogg är Sebofsweden :)

Sweet!! Jag åker som utbytesstudent i sommar. Finns dans som ett val på High School (som ett ämne typ, eller club) eller vilken grupp dansar du med? :D
Vad kul! Jag tar det som ett skolämne. På mitt high school finns det men jag går på en stor skola med typ hur många ämnen som hellst, är inte så säker att det finns på alla. Lycka till med utbytesåret :)
2 kommentarer
Postat av: Aspiga Celine

Wow!! Imponerande vad duktig du blivit på engelska nu. Det hörs att det liksom ligger rätt i munnen och att tungan känner sig bekväm. Men svenskan, de kom ju några få ord, men vart har du tappat bort det svenska R:et? ;-)

2012-01-28 @ 04:15:55
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Frida

Sebastian är väl också svensk utbytesstudent i USA? Träffades ni i USA? Och pratar ni svenska eller amerikanska med varandra?

Tacksam för svar! :)

Din blogg är grym btw!

KRAM

2012-01-30 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0