Americano

Mikaela: Vart ligger american bakery?
Svar: I Göteborg ligger det på nerevåningen av NK :)

Dom har Jelly Beans, Willy Wonka candy, Skittles, Twizzlers, Hersheys, Cupcakes, Marshmellow fluff, Pancake Syrup, Peanutbutter, Arizona Iced Tea, Snapple. En massa saker som jag ville testa men vänta med så jag kunde testa det för första gången i USA istället. Nu när det inte är nytt för mig längre kommer smita ner dit hela tiden när jag har hemlängtan.

Ett annat Amerikanskt favoställe i Göteborg som jag kan tipsa om är Egg and Milk, tror jag har skrivit om det innan dock. Det är ett frukost ställe som ligger i Linne och ser ut som en liten 60's Diner med pasäll färger och booths. Dom har supergoda American pancakes, bagels och milkshakes.


2 kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du länka din kille sebastians blogg? :)

2012-01-25 @ 17:06:53
Postat av: Anonym

Det är inte bara american bakerynu i Göteborg, starbucks öppnade på centralstationen igår!

2012-01-25 @ 18:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0