Rather stand 40 minutes than sit by a stranger.

Hahah jag ar i English class just nu och alla haller pa med senior stuff for college sa jag ar inne pa swedishproblems istallet och jag dor lite haha.

Okej, min kompis vill gora en halsning.

hey, my name is Andre, i am Eiras friend. I have a few things to say to say to you sweeds. first, salt licorice is f*ucking disgusting. second, Ikea is amazing. third Sebastian you break Eiras heart, i break your soul. Thank you for your time, Andre

Haha okeej. Jag lovade Andre tre ganger att inte ta bort, men Sebastian om det ser detta, don't pay any attention to it :)
Nu ska jag vara lite social. Ha en fin, svensk dag!

Saker jag saknar med Sverige: Espresso Houses Chai Latte, A-Fil, goda sallader, naturgodis, maraboue, Bramhult juice

4 kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Måste säga att g håller med Andre vad gäller saltlakrits. Fast jag gillar å andra sidan inte lakrits alls.

2012-01-24 @ 06:10:51
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jätteroligt att läsa din blogg, när du är utbytesstuden, har läst den jättelänge nu! Skulle också vilja vara utbyteselev och skulle gärna vilja åka tillbaka till USA så fett nice där! hur känns det att vara där?

2012-01-24 @ 18:30:32
URL: http://xdannix.blogg.se/
Postat av: cajsa

Andre är konstig som inte gillar salt lakris!!! ;)

2012-01-24 @ 18:31:30
Postat av: emma

tänker själv åka till usa eller australien ett år. men kan inte riktigt bestämma mig för om jag borde åka så jag går i high school eller college. båda skulle vara roliga att pröva på, + att på vissa ställen räknas college året vad jag fattat. tänkte att du kanske hade någon vag aning om vad som låter roligast?

2012-01-24 @ 18:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0