Every day isn't good, but there is something good in every day.

Heloolo. Har varit dålig på att uppdatera men det har inte hänt sådär jättemycket spännande.
I Fredags hade jag min try out för intermediate dance. På min skola finns det tre nivåer av dans, detta är den andra. Älskar att dansa och jag har hållt på med någon typ av dans nästan hela mitt liv. Minns när jag var liten och jag tvingade min stackars grannar att kolla på mina dansföreställningar jag höll ute på gården till mina Hits for Kids skivor.
Hur som hellst så var det ett tag sen jag faktiskt gick i dans. Har ju tränat cheer men det är annorlunda. Så jag var supernervös. Mr. Gilbert bad mig göra en massa olika steg, och han märkte väl att jag inte gjort det på ett tag. Men jag fick ett sms senare på kvällen om att han bestämt sig för att ta in mig :) Så nu har jag dans varje dag 6th hour, så himla kul!! Vi kommer ha lite olika dansföreställningar och såntdär under året. Tycker det ska bli jätteroligt.

Jag hade också min första Witer guard practice i Fredags. Det är så svårt! Den där lilla videon under är bara för några rörelser men de håller på att försöka lära mig kasst och det är jätteknepigt. I fredags efter träningen så tränade jag Kiana och Briana och när jag kasta upp flaggan så blev jag så himla rädd att jag bara kasta mig mot marken och covered my head. Kan inte komma på hur man säger det på svenska. Det är rätt läskigt just nu men det kommer nog med lite övning.

Sen igår, lördags så hade jag träning från 1 till 6! Alla i laget är så himla gulliga och tiden gick fraktiskt riktigt fort. Det är så himla kul att göra nånting helt oväntat. I onsdags visste jag knappt var Winter Guard var och nu håller jag på att kastar och ska tävla om ett par månader. Jag tycker alltid att det är extra kul att göra något man inte vet så mycket om och bara bli inkasstad. Det blir så mycket mer spännande då när man inte vet alls vad man kan förvänta sig tycker jag. Älskar att vara ny och nyfiken till saker.

Har inga väldigt stora planer för dagen. Ska hjälpa till att städa huset och tänkte mysa till en film senare för det är grått ute idag. Har lust att baka.
Imorgon är det Martin Luther King day, så ingen skola för mig. Tror att jag antingen ska se Beauty and the Beast i 3D (visas Disney filmer också i 3D där borta nu?) eller umgås med några av mina utbytesstudenter. Får se :)

Skriver kanske senare. Puss på er

1 kommentarer
Postat av: Carolina

Sooooo since we're free tomorrow I thought it would be fantastic if we'd called eachother and finally talk because I miss you a lot! So I'm gonna text you right now and see if it might be possible for us to hopefully find some time tomorrow, perhaps on the evening?

Oh well, I just realized I commented in English..

Love

2012-01-16 @ 04:47:46
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0