Never be afraid to speak your mind, we all have one for a reason.

Här är några av de största trenderna här borta. Jag minns en gång när jag var liten och någon sa till mig att Sverige var 10 år bakom USA i mode, vi har visst sprungit ikapp.

Vans
- det är väl som vi svenskar med converse, alla i min skola har ett par converse både killar och tjejer och det är absolut vad folk använder mest här.


Flip flopps, Uggs och TOMS - efter vans kommer uggs, flips flops och toms.


Yoga byxor - Jag tycker detta är jättekonstigt men det är jätte modernt med yoga byxor här, och det är inte så att man har det till träningen utan till skolan, till the mall, överallt. De ska helst vara från Pink Nation


Pink Nation - Är en del av Victoria's Secret men för lite yngre och de fokuserar mer på kläder, sweaters, yogapants och träningskläder.

Pencil skirts

Bob Marley kläder och smycken


Hollister och Abercrombie & Fitch sweatshirts och jeans


Arizona State University kläder - State och college kläder i allmänhet är väldigt stort men framförallt ASU eftersom att det är det college dom flesta går till här och även USAs största

De allra flesta har backpack från Jansport

Hair Feathers

I <3 Boobies armband till stöd för bröscancer

Fransk manikyr och glittriga naglar

Sen är det också rätt vanligt med jeans där det är massa glitter och grejer på fickorna.
Den stora no non här när det kommer till fashion är att vara overdressed

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0