Mall of A m e r i c a

En av dagarna i Minnesota shoppa vi i USAs största mall, med fem våningar och en nöjespark


Fick med mig hem bags från Victoria's Secret, Forever21 och HM. Mallet var helt galet i alla fall, dom hade en American Doll store och därinne en frisörsalong för dockorna. Och dom hade lite svenskt godis :) En affär bara för tex Forever 21 accesories och en för bara Lindt choklad

Jag och Brittany åkte en massa, och denna ser inte så läskig ut men man åkte upp så långt mot taket att man kunde se sin egna spegelbild, och det var höögt, och den snurrade runt. Brittany satt brevid mig och skrek 'OH CRAP!' haha
Och vi åt på världens coolaste resturang som såg ut som en djungel och taket var som en stjärnhimmel, ibland så oskade det och jag åt den godaste desserten jag nog någonsin haft. Kladdkaka, glass och chokladsås.
Recept här för alla utan hälsosamma nyårs löften ;)
4 kommentarer
Postat av: Anonym

svårt att skriva på svenska? oskade = Åskade ;)

2012-01-04 @ 12:15:07
Postat av: Sandra

Åh, älskade MoA och älskade Minneapolis skyline! Rainforest Café är så mysigt :)

2012-01-05 @ 03:30:58
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra
Postat av: Sandra

Åh älskade MoA och älskade Minneapolis skyline :) Rainforest Café är så mysigt!

2012-01-05 @ 03:31:59
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra
Postat av: Tilda Larsson

Ååh gud jag blir så himla avundsjuk när jag läser om sånt här! Vi var i NYC+hela florida i somras och hjääälp vad många malls vi besökte! Det är så roligt att shoppa där också eftersom dollarn är relativt låg så blir allt så billigt!



Ha det bra Eira

2012-01-05 @ 21:09:52
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0