Dreams are my reality.

Hej fina ni! Är tillbaka i Arizona och sitter just nu och kollar på the Academy Awards. Igår var jag i the Kodak Theatre och såg hur de satte upp allting, såg röda mattan och alla Oscars. Hkgfb dlkjvxcökölv. Jag älskar mitt liv helt galet mycket. I helgen stod jag ovanför the Hollywood sign och kolla ut över hela Los Angeles, strosa omkring på the Walk of Fame och bodde på ett rosa litet hotell i West Hollywood. Enough said. Laddar upp massa bilder antingen senare eller imorgon. Love.

2 kommentarer
Postat av: Louise

Gud vad roligt! jag vill också åka till cali haha!

jag undrar en sak.. jag håller på med ett engelskaarbete i skolan och jag skriver om utbytesstudenter i usa, hur det är, hur man blir osv. jag tänkte försöka maila några som är i usa nu och ställa några frågor.. så jag undrar om du skulle vilja svara på några och om jag typ kan maila dom till dig isånafall? :) förstår absolut om du inte orkar men tänkte kolla iallafall :)

2012-02-27 @ 10:26:13
URL: http://lbennhult.blogg.se/
Postat av: Anna

Gaaaaah! Vad häftigt! Vad avis jag är! Hoppas jag med kommer få uppleva det där när jag åker i höst!

Vilka åkte du med?

kram

2012-02-27 @ 18:54:10
URL: http://enligtmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0