I can talk to hundereds of people in one day, but none of them compare to the smile you can give me in one minute.

Jag verkligen älskar hur allting firas här. Hade ju räknat med att Halloween, jul och såntdär skulle vara extremt, vilket det också var, men jag är faktiskt väldigt förvånad över hur stort Valentine's firas. Jag gick in i affären för ett par veckor sen och fick verkligen en chock, ni ser ju bilden över, så ser det ut här omkring nu, allting är väldigt sött i rött och rosa och massa hjärtan överallt. Och igår hjälpte jag Michaela att göra stora posters för tex cupcakes, smothies, choklad, nallar och rosor som man kan köpa til sin valentine och blir utdelat under lektionen på alla hjärtans dag. Adorable. Visst önska man att det fanns i Sverige också? Och födelsedagar firas så mycket större också. Man ser i alla fall minnst en varje dag som går omkring med ett helt gäng ballonger och brownies, idag var det Christine's födelsedag och hon hade så många att de gick ända upp i taket :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0