Hey I heard you are a wild one

Super bowl var så himla kul. Hela köket var fyllt med mat, det var röda muggar och vi hade bbq. Var hemma hos Louis och det var jag och mina killkompisar. Trivs så bra med dom, är skönt att slippa all gossip och rumors. Vi åt i alla fall en massa och bada, kolla på matchen, vi starta en brasa när det började bli kallt ute och hade kul helt enkelt. Hejade ju på patriots dock så blev inte alls glad när giants vann! Älska hur Amerikanskt allt var. Detta är sånt jag kommer sakna att kunna göra när jag är tillbaka i Sverige. Får visst dygna nästa år. Imorgon är det skola igen, dock bara half day så slutar omkring 11. Ska vara med min kompis efter skolan, får se vad vi hittar på. Love

 Vote the best IX12 blog

Ska du åka till Hawaii senare i febuari? har för mig att du nämde det i bloggen förr.. :)
din blogg är så bra! :D
Svar: Alltså gud, tack så jättemycket! Får så många som säger det nu att jag inte ens vet vad jag ska svara längre. Tack :) Jag ska inte dit nu i Febrauri, har ju skrivit om Hawaii innan dock, vill ju så gärna dit och plugga men någon resa är inte inbokad i alla fall. Kram på dig

1 kommentarer
Postat av: Olli

Har alla där pool, för det verkar som det xp

2012-02-06 @ 15:26:51
URL: http://oollis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0