And how you curl your lip when you concentrate enough

Gud vad roligt! Haha jag har följt båda era bloggar väldigt länge, i över ett år. Och flera andra bloggar, tex Sebastians och Paulas har jag också följt länge. :) Det är så himla roligt att alla bloggar liksom vävs ihop! :) Tack för en av de allra bästa bloggarna! Hoppas du har en riktigt bra lördag, take care!
Svar: Åh men vad kul. Paula, Victoria och Sebastian träffade jag ju alla tre genom utbytesåret och de är några av mina närmaste nu, fick ju inte bara ett utbytesår men också otroligt fina vänner att komma tillbaka till

Hej jag älskar din blogg, jag har följt den sen ett år tillbaka. men jag måste bara fråga, är sebastian din soulmate?
Svar: Hihi vad kul, tack så mycket! Jag vet inte, ibland känns det så (:

hahahahahaha, Elena, she's a dead ringer for katherine
Svar: ;) Helllooo brotha!

hej på dej - igen!
jag tror nog jag frågat dehär förut för länge sen, men rekommenderar du explorius? något som du tycker varit lite sämre med dom, isåfall vad?
rekommenderar du Arizona?
Du ska veta att varje gång jag går in här och hittar ett nytt inlägg blir jag lika glad. Och jag är 100 på att alla dina läsare känner likadant, för du lyckas verkligen inspirera!
Svar: Jag har aldrig ångrat att jag valde att åka med explorius faktiskt. Har träffat alla från kontoret och de är jättegulliga. Känner att man kan ha en närmare kontakt med dom än om man skulle gå till en större organisation. Känner helt enkelt att jag är i bra händer. Ja det gör jag, är väldigt glad att jag hamnade här.
Aw vad söt du är :) Kram på dig!

är du delena eller stelena fan?
Svar: Delena! Tycker det är jättesött att Nina och Ian är tillsammans på riktigt också :)

oj, 300 dollar!!
behövde du betala det själv eller gick det på någon försäkring eller så? :)
Svar: Jag behövde betala det då men fick tillbaka pengarna som tur är

Vilken stad gillar du bäst NYC eller LA?
Svar: Älska båda två men jag måste nog gå med New York. Fanns så himla mycket mer att se och hade verkligen wow-upplevelser hela tiden. Att stå top of the rock och se ut över hela NY är nog det häftigaste jag varit med om, fick gåshud första gången jag såg Manhattans skyline och energin och tempot i den staden är helt underbar.

2 kommentarer
Postat av: cecilia

Ska du åka till Hawaii senare i febuari? har för mig att du nämde det i bloggen förr.. :)



din blogg är så bra! :D

2012-02-05 @ 22:04:47
Postat av: hehhe

The only thing stronger than your craving for blood is your love or this one girl :P?

2012-02-06 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0