Chip & Dale

Precis som alla andra vill jag bara börja med att säga att jag älskar din blogg!
Har en fråga dock. Fungerar du och din värd syster bra ihop och brukar ni umgås?

Svar: Aw tack :') Ja det gör vi, jag älskar henne. Det är väl inte sådär jätteofta som vi hittar på något bara hon och jag, hon har mycket plugg och jobb och jag har mina vänner och såntdär. Men jag trivs jättebra med henne och vi har alltid kul tillsammans. Brittany sa till mig en gång att hon var rädd för att hon skulle vara för knäpp för mig men jag tror att vi nog är minst lika knäppa båda två. Så vi är knäppa tillsammans. Vi shufflar i kyrkan och Brittany brukar alltid fråga folk "who do you think would win a fight between me and Eira." Vi skojfightas ofta och alla svarar alltid Brittany och sorligt nog är det alltid hon som vinner med. Men jag ger igen med wet willies och shot guns och vi skojretas rätt mycket. Förmodligen kommer hon komma och hälsa på mig i Sverige i sommar och det ser jag jättemycket fram emot! Vad borde jag visa henne om Sverige?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0