2/14/12

Kan inte alla hjärtans dag vara med än 1 dag om året haha. Valentine's här var så himla stort! I korridorerna gick alla tjejer omkring med stora nallar, balonger och massa rosor. Behövde inte köpa lunch för jag blev mätt på allt godis, cupcakes, choklad och smootie från vänner. Sweets blev utdelade under lektionen. Hjälpte också till min vän att dela ut beställningar under lunchen. I English class skulle vi skriva dikter och jag fick denna av James haha "Roses are red, violets are blue. I'm from the US, how 'bout you?." Planen var egentligen att se the Vow efter skolan men det blir imorgon istället. Hade en trevlig valentines middag med familjen och jag har säkert en massa annat att berätta men mina ögon går i kors för att jag är så trött så jag behöver sova lite först. Tons of Love.

3 kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du kunna berätta om vilka affärer du gillar bäst i usa?

2012-02-15 @ 14:21:57
Postat av: Anonym

skulle inte du kunna berätta om vilka affärer du gillar bäst i usa?

2012-02-15 @ 14:22:12
Postat av: louise

måste börja med att säga att din blogg är sjukt bra :)



jag var på intervju på explorius för några dagar sen o han som intervjuade mig sa att man ej bör ha med sig typ dator, mobil osv för det kunde "sticka i ögonen" på folk om man hade något dyrt typ mac, iphone osv.

Har du upplevt något sånt? för du har väl med dig dator o så?



och hur extrem är värmen i arizona? funderar på att välja arizona som ett delstatsval men vet inte om jag skulle palla värmen..

2012-02-15 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0