February 14th

Halloo. Hoppas ni har en underbar och loving dag so far.
Man ska inte behöva ha en dag på året för att visa att man älskar varandra, det borde vara varje dag tycker jag. Men på alla hjärtans dag kan man ju visa det lite extra. Boka av kvällen och bara hitta på en massa mys tillsammans. Iväg och se The Vow eller nått, har hört att den är väldigt bra, ska se den senare idag. Är du singel tycker jag du kan vara lite extra gullig mot dig själv istället, spoila dig med en liten shopping, fina underkläder eller nått bara för din egen skull, choklad eller vad som hellst som gör dig glad, en kul kväll med vännerna eller bara unna dig ett långt bad och att pyssla om dig själv med en hemma spa.
Saknar Sebastian jättemycket såklart och det suger verkligen att han befinner sig så långt bort. Jag kan nog inte ens skriva hur kär jag är. Jag är inte den som blir kär sådär jättelätt men av Sebastian blir jag helt fånig bara av att höra hans röst och alla små sms får mig att le upp till öronen. Han är av de finaste människorna jag någonsin träffat och av det bästa som hänt mig. Det krävdes bara en dag för oss att bygga en framtid och väldigt stark kärlek på och jag visst behöver vi många fler tillsammans men när inte ens mil och tid kan stå emellan vet jag att det är rätt. Så även om jag är ensam på Valentine's har jag aldrig varit gladare :) Hoppas att ni får en underbara dag allihopa. Lots of love from me.

3 kommentarer
Postat av: johanna

Till att börja med vill jag tacka för att du är helt underbar, din blogg är den absolut bäst! Men jag skulle vilja veta hur det är med sms:andet på lektioner där borta? här är sms:ar ju typ alla på lektionerna och lärarna bryr sig knappt..

2012-02-14 @ 12:49:31
Postat av: Anonym

Haha, passar bra att fråga detta på Valentine's day men, finns det många äckliga kryp och ormar där i Arizona ?

Kram från en trogen bloggläsare :)

2012-02-14 @ 15:52:59
Postat av: Anonym

Kan inte du fråga Sebastian om att uppdatera sin blogg oftare?

2012-02-15 @ 07:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0