If you're a lady, act like a lady. Take pride in being a woman and respect yourself enough to command respect.

Hej på er fina.
Kom just hem ifrån skolan och är jätteglad över att ha fredag. Måste berätta om vad som hände idag. Jag har en vikarie här som varit vädigt friendly mot mig. Har pratat hela lektionerna med mig, köpte mig en bok, skrev notes, fråga om mig till andra lärare och letat efter mig när han varit i klassrummet bredvid. I början tyckte jag bara att han var snäll men det har gått över till lite för snäll. Trodde att det kanske bara var jag som koka upp det i huvudet men min värdsyster såg honom prata med mig och kom fram till mig och sa att nånting var fel, att han var för nära, kolla för mycket. Han följde mig ut genom dörren med sin hand på min axel och har pratat om både nudity och playboy. Idag när jag kom till early childhood class så var han där och jag fick panik. Jag bara stod och han kom bakom mig och satte sitt ansikte precis brevid mitt, min kompis sa också att han stirra. Mådde inte alls bra så jag smsa Sebastian, han vet ju om allting sen tidigare och min fina pojkvän ringde då upp och sa åt mig att lämna och gå och prata med någon. Konstig som jag är så bryr jag mig alltid om människor oavsätt vad de gör så jag ville inte gå först för jag tänkte på vad det skulle göra honom om jag berätta. Men det är så mycket viktigare att sätta respekten för sig själv först ibland och inte låta någon köra med en. Min lärare lovade mig att jag aldrig behöver vara omkring honom igen och de ska prata med honom och det känns ju jättebra att det är helt över nu.

Just nu kollar jag på The Voice. Looooove that show. Christina Aguilera is my queen  ♥ Ska kolla färdigt de sista 10 minuterna och sen ut och sola. Puuuuuuuuuussssssssss.

3 kommentarer
Postat av: Lilly

Hej!



Först och främst vill jag bara säga att jag tycker jättemycket om din blogg!



Det måste ha varit jobbigt med vikarien men jag gillar girlpower känslan som du förmedledlade i inlägget :) Stay strong ;)



xo

2012-02-11 @ 02:52:45
URL: http://lillebil.blogspot.com
Postat av: Jaw

Oh my! Måste ha varit creepy as fuck. Påminner lite om 90210 när mr. Canon var lite FÖR nära Naomi. Stå på dig fina du! Du ska inte behöva känna dig obekväm i skolan! :-)

2012-02-11 @ 19:56:20
Postat av: Aspiga Celine

Bra att du tog tag i det.



Var gärna med i min tävling, vinner du så skickas vinsten dit du lämnar adress. =)

2012-02-12 @ 15:51:59
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0