Beauty isn't measured in pounds, love

Jag har inte riktigt någon blogginspiration just nu så jag fortsätter att svara på frågor så länge. Vad vil ni höra mer om? :)

tack för en superblogg, får inte nog av den!! :D kan inte du filma lite i skolan? :) skulle vara sjukt intressant att se hur det ser ut i en riktig high school!!
Svar: Jo det kan jag försöka göra, det är bara det att det tar 1000 år för mig att ladda upp det igen. Har sjukt många filmer som jag tänkt ladda upp men det tar för lång tid :/

Vad tyckte dem om din tacos då? :D
Haha massa frågor men tänkte ställa en till :) Är killarna mycket efter dig och så? Du har ju pojkvän, men innan de visste det? Eller de kanske ändå är på? haha (:
Kan du inte göra fler videobloggar? :D (om du orkar, haha)
Svar: Dom tykte det var jättegott såklart! Ja det har jag ju :) alltså killar är ju mycket mer up front här, min syster brukar presentera mig med att säga att jag blir hit on a lot, tydligen är det hett att bara vara ifrån ett annat land och ha accent. Men det är skönt att i alla fall dom flesta har facebook och vet

ite forsättning på min fråga hur ditt år som utbytesstudent läggs in i betyget:
men asså, vadå läggs inte in? alla betyg, det du läst.. är det ingenting? får du ingenting som visar att du åtminstone läst det? och du åkte i 1an från sverige va? du ska alltså "gå om" tvåan nu då?
Det låter lite konstigt faktiskt. Men det är väl för att jag inte är insatt i det :)
Svar: Nepp inget räknas, måste gå om detta året när jag kommer tillbaka.

hej!
tänkte bara höra om du tar alla dina bilder själv elr om du tar några även från weheartit.com eller liknande? var isåfall? :) om weheartit, hur kan du få bilderna större?
tänkte även, Du säger att det är svårt att få "riktiga" vänner eller vad man ska säga, alltså att alla är så ytliga. Har du fått några riktiga vänner som du kommer hälsa på senare i livet/dom hälsar på dej? som du kommit väldigt nära?
tack för inspirerande läsning :)
Svar: Tack tillbaka! De flesta av mina bilder kommer från olika tumblrs och weheartit. För att göra dom större drar jag dom i kanten bara när jag laddat upp dom i inlägget. Ja det är lite tråkigt faktiskt och jag känner att det är många som inte riktigt är öppna för att ta in en ny i gänget. Men jag har ändå vänner som jag är nära, har ett par stycken som faktiskt funderar på att hälsa på.

Sitter och läser nyaste solo och då var det en sida om explorius med massa olika bilder och då var du med på en bild! :)
Svar: Ja jag vet!! Känns ju jättekul eftersom att jag läst solo flera gånger och nu är jag själv med i den. Hade min mamma köpa den, ska bli kul att se när jag kommer hem. Kram

Du och Sebastian är så söta. Jag läser hans blogg också och jag hoppades på er hela tiden hihi :) Hur tänker ni göra med tanke på att ni bor långt ifrån varandra i Sverige också?
Svar: Hihi cute! :) I sommar har vi lite planer om roadtrips och såntdär, men sen när det blir höst och skolan börjar så får vi helt enkelt pendla och ses på helger och lov. Kan tänka mig att det kommer bli rätt jobbigt att säga hej då hela tiden men sen är planen att Sebastian flyttar ner till mig i Göteborg och fixar ett jobb där efter att han tagit studenten. När jag också är klar med skolan åker vi iväg och pluggar tillsammans :)  That's the plan

Hej! Vilken otroligt bra blogg du har! Jag undrar om du fortfarande tänker på svenska eller om du numera tänker på engelska? Kram
Svar: Åh vad glad jag blir! Tänker på Engelska. Kraaaam

Vad är skillnaden mellan juniors och seniors?
Svar: Alltså jag vet inte, inte jättemycket tror jag. Som seniors får man ta senior pictures till yearbook, man kan ha kortare dagar och har senior english och såntdär, graduation

Hur är priserna förhållande till Sverige? Tex att gå på bio i sw kostar ju cirkus 80-100:- undrar hur det är i usa? :)
Svar: Det är väldigt mycket billigare här! Bio kostar omkring 7 till 10 dollar tror jag. Men sen finns det ju andra saker här som kostar, sjukförsäkringar och sånt. När jag gick till doktorn här när jag var sjuk i vintras så kostade den lilla undersökningen 300 dollar och i Sverige är det helt gratis.


2 kommentarer
Postat av: Anonym

oj, 300 dollar!!

behövde du betala det själv eller gick det på någon försäkring eller så? :)

2012-02-02 @ 09:50:59
Postat av: karin

Hej jag älskar din blogg, jag har följt den sen ett år tillbaka. men jag måste bara fråga, är sebastian din soulmate?

2012-02-04 @ 19:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0