S'mores

Jag har inte riktigt något att blogga om idag. Så där borta i kylan kan ni testa Smores sålänge som är typ superamerikanskt. You need: Choklad (alltså å, ni kan använda Maraboue ju lyllos), Marshmellows, Kex, Eld. Superduper enkelt. Man tar en marhmellow och värmer antingen över en fireplace eller en tändare eller nånting tills den smälter lite. Lägger emellan kexen tillsammans med ett par rutor choklad och äter. It's yummy in the tummy, och mysigt när det är kallt ute :) På tal om kyla, där borta växer väl ingenting just nu, här har de flesta apelsinträd i trädgården. Jag babblar alltid på om en massa onödigt när jag är trött så jag behöver nog sova nu. God morgon på er.



Är inte du från Alingsås? Känner du idol Moa då?
Svar: Jo det är jag. Moa är vän till mina vänner. Hörde ju henne sjunga When I held ya i sommras, innan Idol och jag minns att jag tänkte att hon kommer bli något stort en dag. Nu ett par månader senare så är hennes låt på topplistan av spotify, tycker det är så  himla kul, är så glad för hennes skull :)

har du gått upp mycket i vikt där?
Svar: Si, har ingen aning om hur mycket men det syns ju att jag gjort det.

Har alla där pool, för det verkar som det
Svar: Ja typ, det är rätt ovanligt att inte ha det ;)
2 kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

Åååg smores är det godaste som finns!!

2012-02-10 @ 10:08:42
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Ellen

ASGRYM blogg! tänkte själv åka till USA efter tvåan, och din blogg är min dagliga pepp! Keep on rocking!

2012-02-10 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0