Being away from people doesn't mean you love them any less.

4 kommentarer
Postat av: Miss you tölp

Tänk aldrig tanken att det är nåt fel på dig, du är helt fantastiskt och det är inte för intet varför du är min bästa vän!! Fattar att det är svårt att försöka trycka in sig i massa redan "klara" gäng, eller det känns som att de tänker lite så... Nu ger jag dig en självkänsla + självförtroende bomb; stå på dig själv och le åt alla

människor som är osäkra och aldrig skulle klara av att åka till andra sidan jorden helt själv, och tänk på just då hur jäkla uppskattad du är av så stöööört många människor Eira! Och vet du, du fixade att åka bort till något helt nytt alldeles själv! Bara det är värsta segern. Och sen är det såklart helt okej att tycka att allt är piss ibland även om man är i Arizona i solen å palmer å den där goda youghurtglassgrejen eller var det är ;) och nej, att vara iväg från någon betyder inte att man älskar den mindre. Jag väntar på dig här och längtar tills du kommer hem!! Och du får dra till Hawaii sen bara du är hemma lite först ;) älskar dig vännen och tänker på hur du har det ofta. Pussssss!! :D

2012-02-07 @ 12:21:51
Postat av: selma

gillar den bilden på dig och vickan på hennes moppe alltså! haha, så go, hahah! hoppas du har det fint där borta :)

2012-02-07 @ 14:59:29
URL: http://evirse.devote.se
Postat av: vickan

Först vill jag säga att jag älskar allt med moppe bilden förutom jag på den ;)

Du vet hur jag känner men vill ändå säga att du är en grymm människa (positivt menat) och jag skickar flera hunda tusen varv runt jorden -> styrkekramar !!

Love you.

2012-02-07 @ 22:54:57
URL: http://vaiusa.blogg.se/
Postat av: ANNIKA VON SYDOW SAKNAR EIRAAAA

Hej Eira! Du gör mig lycklig. Det har hänt så mycket i mitt liv det senaste som jag vill dela med mig av till dig! Antar att det är detsamma för dig. Tittade på bilder på oss här om dagen, blev så rörd! Minnen är det finaste som finns :) Jag vill höra om allt! Din vardag och dina vänner och dina läxor och din familj. Förstår att du har fullt upp, att bara smälta alla upplevelser tar ju mycket energi bara det. Vi hörs snart mitt hjärta! <3

2012-02-09 @ 16:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0