Carry yourself like a queen and you'll attract a king

Haha jag är jätte excited för Khloe & Lamar season 2 som börjar ikväll! Khloe är min favorit Kardashian och hon och Lamar är så gulliga ihop. De träffa varandra, gifte sig efter en månad och är fortfarande lika kära.
Nu så piper ugnen och jag ska ta ut mina brownies, do it the American way och dränka den i frosting och överraska min värdsyster när hon kommer hem. Kramar


Khloe's shoe closet. All those Louboutins!


Hej! Har ett par frågor som jag undrar om du skulle kunna svara på :))
Kallar du dina värdföräldrar vid deras namn eller säger du mom and dad?

Svar: Hej hej. Asbolut :) Jag kallar dom efter namn
Vad är det absolut godaste du ätit, du får endast välja en sak!
Svar: Jag klarar inte av dom här endast en frågorna haha. Älskar Panda Expresse's Orange Chicken. Frozen Yogurt från Orange Leaf och Samoas från Girl Scout är farligt gott också. Sa till min värdpappa att jag var glad för att de inte finns i Sverige men så gick jag in och kolla upp receptet, så här om någon är nyfiken
Tror du/hoppas du att du kommer flytta permanent till USA när du tagit studenten osånt? :)
Svar: Man vet ju aldrig med mig, jag får nya mål och drömmar hela tiden men just nu är det det jag vill.
Hoppas du mår bra annars, keep up that good work! :))
Svar: Tack du med!

Är du glad att du valde Arizona? Hur många läsare har du? Tack för en bra blogg :)
Svar: Tack själv (: Ja det är jag, så härligt att ha sol året runt! Varierar men omkring 600 unika besökare.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0