Loco loco

Hej snyggingar. Här är äntligen ett par bilder ifrån underbara Mexico (MESHIKO) med mis amigos. Hur fint ser inte det där ut eller? Hade världens bästa helg med Kine, Pablo och Louis och de är utan tvekan de vänner jag kommer sakna mest här. Vi umgås inte sådär jätteofta men när vi gör det har vi grymt roligt och vi kan bara busa omkring och vara knäppa och europeiska utan att känna sig udda haha. Och till skillnad från Amerikanare kan jag sova på Pablo's arm utan att "have a thing" efter, uppskattas. Louis lärde oss franska snapsvisor typ haha och alla möjliga olika ord. Tapet betyder något annat på franska kära vänner. Vi sov precis där nere på stranden förresten, det var hur mysigt som helst att gå och lägga sig och höra vattnet helt utanför. Nån gång i mitt liv ska jag ha ett strandhus punk slut. Lina om du ser detta, jag kom på, jag kan säga "me gusta un perro" också.


2 kommentarer
Postat av: cajsa

ser underbart ut!

vad betyder tapet?? blev väldigt nyfiken ;)

2012-04-09 @ 12:28:19
Postat av: Hanna

Hejsan! Avgudar din blogg, sitter och är supertaggad då jag själv åker till hösten... Men jag undrar bara, vad kostade denna resan till Mexico? Och vilken Amerikansk organisation hade du? Det var väl de som anordnade resan? :) Tack för en superdupernajs blogg!!!

2012-04-09 @ 21:20:03
URL: http://meethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0