Keep calm and live young wild and free

Alltsåå ååh, det är väl typ tusonde gången jag säger det men min helg var bäst!! Mexico var helt underbart, hade verkligen the time of my life. Där vi bodde hette La cholla och låg kanske 2 timmar från the border. Såg ut som en liten grekisk fiskeby med vita stenhus, stråtak och bilar som spelade latinamerikansk musik ut till gatan. Kajakade med mina utbytisar till det blev bäcksvart och sov i tält på stranden, åkte ut och seglade, fiskade och köpte massa armband för prutat pris på marknad. Åt tacos och kom hem med världens skarpaste tanline. Mm. Det kändes som om vi var tillbaka i europa lite. Fick pussar på kinden, hörde italienska och franska pratas hela helgen för de vi stannade hos är därifrån, åt pasta till middag och tunna pankakor med nutella till frukost. För er som aldrig varit i USA i över i alla fall ett halvår så kanske detta inte make any sense men allting är liksom väldigt perfekt här, onaturligt, kontrolerat, i brands och i sin ordning. Det var härligt att komma dit där golven var lite ojämna, det var olika färgglada färger i varje rum, husen låg så nära att man kunde hoppa till nästa tak där alla mat var made from scratch. När Tarry körde och vi satt i the truck speeda han så att jag trodde vi alla skulle ramla av, vaknade upp i söndags mitt i natten av att vår tält typ höll på att ramla samman för att det blåste så hårt men det är sånadär små äventyr man minns och jag har saknat lite att bara känna mig helt fri.

Kine och Randy har alla bilder så jag får vänta med att ladda upp till de skickar till mig :) Annat kul som har hänt idag är att jag blev frågad till prom av två kompisar från olika skolor så jag kommer gå på 3 proms haha, hell to the yeah! Och sen så sa min danslärare att han vile att jag skulle göra partnering för vår contemporary dance wihi så det ska vi jobba på imorgon. Showen är om typ två veckor nu bara, ska bli såå kul! Dags för mig att sova. Loove

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0