Being happy doesn't mean everything is perfect. It means you decided to look beyond the imperfections.

Super snabb uppdatering för jag ska nana nu. Idag efter skolan gjorde jag lip dub. För alla som inte vet vad det är ska jag berätta nån annan gång och det kommer nog bilder. Det var sjukt kul i alla fall. Annars har jag packat idag för att hajka Havasupai som är ett vattenfall vid Grand Canyon. Det ska tydligen vara pissväder men det ska bli kul att spendera en hel helg med de familia. Det blir min sista resa här i USA för denna gången. Är så himla glad för alla ställen jag fått sett medans jag varit här, ska skriva ihop nått inlägg om alla tripper. Åker imorgon efter skolan så wihi. Ha en loooovely helg!!

4 kommentarer
Postat av: Isabella

Hej!

Jag undrar om jag får låna bilden då du sumobrottas till min blogg? Den är så himla härlig! :)

2012-04-12 @ 11:17:02
URL: http://alwaysandbelieve.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hej! Tänkte bara fråga om du har varit vid salt river och åkte med tube's nedför floden? Jag gjorde det när jag hälsade på min syster i phoenix för nästan 2 år sedan och det var jättehärligt!

2012-04-12 @ 18:40:30
URL: http://sofieaupairusa.blogg.se/
Postat av: jojo

Hej fina du, du har en... superduper bra blogg!

Men måste bara fråga, vem är tjejen bredvid dig på denna bilden? Hon är nämligen så himla sjukt lik en tjej jag känner som heter Sara! Galet likt!

Massa kramar!

2012-04-13 @ 15:05:06
Postat av: Tilda Larsson

Hej Eira!

Vi här hemma i sverige börjar förbereda oss för muntliga nationella i svenska och vi ska hålla ett föredrag inför klassen om relationer. Man får tolka relationer precis hur man vill och det första jag tänkte på var ditt och Sebastians förhållande så jag tänkte fråga om jag fick ha ett föredrag om ert förhållande? och om jag får (på tex facebook eller något) ställa några frågor?

Kram på dig och hoppas att du har det bra :)

2012-04-15 @ 13:58:46
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0