You say you love the rain but you open your umbrella when it rains

Hello little dreamers. Är det inte konstigt att när ni går upp går jag och lägger mig? Ni ligger säkert allihopa och sussar medans jag är fullgång här i USA. Okej, jag måste dela med mig av dagens quotes. 
"Sweden is in the United States right?"
"Do you look Sweden?" haha, ja. Jag ser Sverige ut.
"Do yo have Ikea there"
"Have you been to Europe?"
"If I went to Sweden I would talk crap about people" haha, med engelska är det nog inte en bra ide

När folk fyller år här går födelsedagsbarnet omkring med massa balonger. Idag var det Wade's tur. Det är svårt att se på bilden men han har två. Han var besviken på mig för att jag inte hade någon present så jag håller på att baka chocolate chip cookies nu, det är tydligen också en vanlig grej att göra när folk fyller år. Så himla sött. Jag hoppas de blir goda för det är första gången jag bakar dem.

I måndags bytte jag till Pshycology. Jag känner att det är viktigt att göra val som gör detta året så bra som det bara kan bli och jag trivdes inte i min yoga klass. Det var en bunt av mean-girls-girls och en lärare som satte på en dvd och det var det. Är så himla glad att jag tog beslutet att byta! Tror att jag kommer bli jättebra vän med många från den klassen. Idag var det early release en timma. Jag och Robbie satt vid datorn sista timmen, TV production för vi var färdiga med vår filmning och jag kollade bloggar. Vi hade jättekul när han läste högt på svenska. Lägger kanske upp en video på det sen. Snart kommer min Local Cordinator hit för jag ska ge henne pengar för rensan jag gör i slutet av September med andra utbytesstudenter till The grand canyon. Puss.

Det är smet jag har på kinden. Brittany was in a mood.

3 kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt det verkar! Hoppas kakorna blev goda ^^

2011-09-01 @ 09:02:03
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Anna

Vad stark du är!

Åh jag vill också äta amerikanska chocolate chip cookies! :D

lägg gärna ut klippet, skulle vara riktigt kul! Dina filmer är jättebra!

2011-09-01 @ 09:59:53
Postat av: en blogg om 5 systrar

HIhi jaa lägg ut klippet sen^^

2011-09-01 @ 20:25:46
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0