The Aloha State

Just got off a phone call with Sebastian. Vi är båda så himla insatta på att gå på HPU, Hawaii Pacific University och vi har pratat om det ett tag nu. Förut var det "om vi börjar på HPU" men vi har nu bytt ut det till "när vi börjar" haha. Det är mitt nästa mål. Och det kostar helt galet mycket pengar. Men när jag vill nånting ger jag inte upp. Får plugga upp mina betyg och satsa på ett stipendium och jobba hårt när jag kommer tillbaka till Sverige. Jag tänker inte vara en av dom som hade drömmar men som lät hinder stå i vägen. Det finns alltid ett sätt. Och jag tror alltid att det lönar sig när man gör det man brinner för. Livet är för kort för att inte gå efter det absolut bästa.


3 kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, både jag och min syster gör likadant, vi båda vill verkligen bort härifrån och båda tänkte först "hawaiii" men vet inte om jag istället vill gå på Santa Monica, fast hawaii verkar mycket mer mys!! har dock två år att bestämma mig på sååå :D

2011-10-09 @ 09:57:15
Postat av: Sanna

Grym inställning! Blir pepp av att läsa sånt, känner exakt samma sak :)

2011-10-09 @ 10:43:29
URL: http://sannnafalk.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag har sökt till HPU och det ändå du behöver är vg i eng a+b minst :)

2011-10-09 @ 15:27:16
URL: http://jesuiselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0