Q&A

Jag har sökt till HPU och det ändå du behöver är vg i eng a+b minst :)
Svar: Aha, men det ska nog inte bli några problem då ;) hur är det med andra ämnen?

Fin blogg :)
Svar: Taack!

Im starting to wonder...is there something going on between u and the sebastian guy?
bara nyfiken..haha!
Ni skulle passat bra ihop, följer också hans blogg så aaa.
Älskar din blogg, keep up the good work. xoxo
Svar: Tack du! :) Haha söt, nej men vi pratar nästan varje dag och jag är så himla glad att vi träffades :) Har kännt honom sen en utbytesträff i Juni och vi har hållt kontakt sen dess. Trots att vi bara setts en gång så betraktar jag honom som en nära vän til mig

Grym inställning! Blir pepp av att läsa sånt, känner exakt samma sak :)
Svar: Vad kul, tack så mycket!

hahaha, både jag och min syster gör likadant, vi båda vill verkligen bort härifrån och båda tänkte först "hawaiii" men vet inte om jag istället vill gå på Santa Monica, fast hawaii verkar mycket mer mys!! har dock två år att bestämma mig på sååå :D
Svar: Ja Santa Monica låter ju galet bra också. Men Hawaii är ju ett sånt unikt ställe och det verkar helt underbart där och människorna verkar jätte gulliga. Min mamma var där ett tag och hon sa att man vinkade på varandra när man åkte bil och grejer :)

HejEira! :)
Jag försöker oxå skaffa en blogg på blogg.se men vissa teman är så krångliga. Vilket tema valde du innan du började redigera och ändra bakgrund osv... :)
Love din blogg by the way! :D
Svar: Åh, önska jag kunde hjälpa dig men jag har faktiskt ingen aning :/ kram

Hej :) det har blivit en diskussion på forumet att man inte ska åka med explorius och att dom ska vara otroligt dåliga eftersom dom har sammarbetsorg. Själv så har jag anmält mig till Explorius och börjar nu tveka lite. Vad tycker du? Är Explorius bra, eller är de så hemska som dom säger? skulle vara otroligt tacksam för svar!! Kraam
Svar: Själv är jag jättenöjd med Explorius. Har besökt kontoret och de som jobbar där var jättetrevliga och det var så tryggt att se att det bara var dom här 7 personerna och att de visste vem jag var. Problemet är ju dock att de Amerikanska organisationerna inte alltid har lika stor koll, speciellt på sina local cordinator och det är ju mer eller mindre tur som gör att man hamnar hos en som är bra

åh jag är så avundsjuk på dig! Jag skulle så gärna göra det du gör just nu, dt är så coolt :D Jag vet att du säkert har massor annat att göra än att blogga men du är min nya favoritblogg och det är så kul att följa ditt liv i USA så snälla uppdatera så fort du har tid över :) Har du föresten varit i USA någon gång innan den här resan?
Svar: Tack så jättemycket fina du. Det här är min första gång i USA och jag älskar det!

Spännande! hoppas på mycket foton och gärna på sängarna också. =)
Svar: Haha sure : )

Tycker du skall lära henne Du gamla du fria. =)
Svar: Bra ide!

Hej :) Jag har precis fått ISE-papprena och undrar vad som görs på hälsoundersökningen? Man blir lite rädd när det står "anus and rectal"(?)
Älskar din blogg!
Svar: Hahaha omg, I know! But don't worry, I didn't ned to do any of that ;) vad glad jag blir, tack du!

Bodde också på det hotellet vid Disneyland!! Området är AMAZING
Svar: I can imagine!!

Hej Eira!
Gud vad roligt! men nu har jag en fråga, hur började du ditt personliga brev! jag har suttit i timmar,dagar för att komma på något vettigt att skriva det är ju livsviktigt att det återspeglar en! Kan man skriva och inte skriva? snälla hjälp mig!!
Kram!
Svar: Jag vet, det är jättesvårt! Ett tips är att sätta sig ner innan man börjar skriva och klura lite över hur vill vill att folk ska se dig och kanske fråga vänner hur de betraktar dig och vad som är dina bästa egenskaper. Skriv om det som är viktigt för dig så att du kommer till en familj som passar. Vet att jag har mitt personliga brev någonstans i kategorin "Innan High School" som du kan läsa. Lycka till!!

haha vill du ligga med mig då! vet inte vad de är den heter men du fattar ju?:D
Svar: Haha jo och säga att det betyder något helt annat, det hade varit lite kul :)

Kan du inte göra en videoblogg/klipp snart? Var länge sen nu :)
Svar: Försökte lägga upp ett igår men det tog timmar och programmet la ner så jag gav upp när klockan var 12 men försöker idag igen.

Men gud vad kul att ni verligen har såna där röda plastmuggar, som i filmerna! Moa lär ju gå vidare, hon sjunger som en gud.
Svar: Yup haha! Blå och röda. Jag vet, hon är helt fantastisk!

Vilken level, elr vad man nu ska säga, tränar du på?:)
Svar: I cheer tränar jag Senior level 3 av 5

kan inte du lägga ut bilder på dina cheer kläder?:)
Svar: Absolut! Just nu har jag dock bara en t-shirt och en rosett

Hej, jag har en fråga, vad hade du för presenter till familjen? :)
Svar: Godis, en svensk skiva, en duk och bordtabletter, kökshanduk, isträningar som älgar, pepparkaksformar, armband från badlady och halsband och armband från Snö, en svensk bok.. lite sånt

bor i norrland och här har man redan fått ta fram vinterjackan!
Svar: Fy sjutton! Tycker synd om dig :( skickar över lite sol och värme härifrån

Åh hon är bäst.
Svar: She's the queen!

Hahahahah, jag var i USA på Halloween för fyra år sedan. Det var galet! Haha, det är en helt annan upplevelse än från Sverige. De klär liksom ut sig till vad som helst, prinsessor, disnet-figurer och inte bara spöken, häxor och vafan det är. Have fun! :')
Svar: Åh, can't wait!!

Du är sån inspiration till mig, vill göra allt du gör. Min dröm! Ha det bra in the US and A och njut verkligen. Du lever verkligen ett drömliv :)
Svar: Vad söt du är! Tack så väldigt mycket. Kom över hit då!! :D

Eira du är vacker du!
Svar: Carolina, du är underbar. Vi ska prata idag!! Puss på dig tjejen

Vill först bara säga att Jag älskar din blogg ! Awesome ! Ända sen jag började läsa den har jag velat åka som utbytesstudent för ett år i USA. Jag har samlat på mig hur många papper som helst men det var bara Explorius som lät bra. Men jag tvekar eftersom hur skall jag kunna spara ihop 100 000 :s jag kan ju söka stipendium men jag vet inte hur jag skall göra . Några som helst tips ?. Och är det värt att ta ett sabbats år från gymnasiet och åka dit ? :)
Svar: Herregud ja, det är nog det bästa valet jag gjort! Även om man inte får nånting utfrån skolan så lär man sig så himla mycket annat!! Åh jag vet inte, försök hitta ett jobb och spara från ditt studiebidrag, var kreativ - det finns massa sätt att spara ihop pengar. Skickar dig vidare till min vän, VaiUSA, hon sparar ihop hälften själv så hon har säkert massa tips till dig. Lycka till!!

Hej!
Jag undrar lite över vad de du mött i USA har för uppfattning av den övriga världen? Är det så som man fått höra av andra att de är väldigt ovetande om hur andra länder "ser ut" eller har det? Så som att alla svenskar är blonda och blåögda, att det finns isbjörnar här etc. Som sagt, det man fått höra av de som varit där är att de mest har kunskap om sitt eget land och är väldigt okunniga om världen utanför.
p.s. Du har en fantastisk blogg
mvh Sara
Svar: Makes me so happy, thank you hun!! :) De flesta vet att det är kallt men det är typ det. Vissa förvånar mig dock och vet typ att vi inte har haft krig since forever och om Gustav Vasa haha. Alla känner till Basshunter!

jag ville bara säga att jag älskar din blogg och att man blir så himlaglad av att kika in här och läsa om ditt liv och att du själv är så lycklig som lever ditt drömliv just nu!:) men ang. de du skriver om din uppdatering, tänk kvalitet före kvantitet, de blir ju roligare för dig att skriva när du verkligen vill, och har nåt att skriva om, istället för att känna dig tvingad bara för skrivandets skull! så ska de ju inte vara:) ha de jättebra, och lev lite extra för oss som tyvärr inte har möjlighet att göra det just nu!:) kram!
Svar: Åh vad fin du är, tack jättemycket! Tänker så också. Det ska jag absolut göra men jag hoppas verkligen att du kan få uppleva detta också nån dag! Kramar

2 kommentarer
Postat av: Rebecka

jag bor också i norr, gick då på stan utan jacka igår så det är inte så kallt! :)

2011-10-09 @ 21:38:53
Postat av: Michelle

Så länge du har g i alla andra ämnen så är det okej. Men de brukar säga att du ska ha ungefär 15.0 i poäng när du slutar gymnasiet ( VG i alla ämnen) men det absolut lättaste är att gå igenom någon organisation som hjälper dig med ALLT, jag har gått igenom kilroy som varit jättehjälpsamma! Lycka till :)

2011-10-10 @ 08:24:17
URL: http://jesuiselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0