Day 69

Det var jättekallt idag, 20 grader. Jag frös jättemycket, gick runt med tjocktröja och åt min lunch inomhus. Knäppt va? För jag vet, det är inte kallt alls. Men när vädret går ner så många grader helt plötsligt känns det mycket kallare än vad det egentligen är. Och det blir väl så antar jag när man bor i USAs soligaste stat. Idag verkar ha varit en väldigt kall dag över hela landet för utbytesstudenter postat bilder av snö på facebook. Är så glad över min placering! Det ska gå upp till 30 igen på lördag :)

Under min Tv Production class idag ringde Paula. Och jag pratade svenska med henne så det blev världens folksamling och alla ville prata med henne också haha. Sen har jag letat en ny världfamilj till Sebastian som blev av med sin och måste hitta familj inom 10 dagar. Skräp. Så om han inte får tag i en ny där borta i South Carolina så finns det i alla fall en familj han kan bo hos här i Arizona numera. Vi pratade i telefon ett tag. Sen har jag bara pluggat och kollat Friends. En dag kvar i skolan and then I'm off for 10 days. L o v e l y. Haha jo jag vet vad som mer hände, min värdhund åt mina trosor. Får ta en sväng till Victoria Secret över lovet. Okej, måste fortsätta med pluggandet. Puss och kram.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0