People will forget what you said and what you did but they will never forget how you made them feel

Jag har haft en lite svår vecka och därför har jag inte varit så bra på bloggandet. Har inget med utbytesåret att göra, har bara haft guyissues och sånt, det finns ju tyvärr över hela världen och är svårt att komma undan haha. But I've got so much to cheer me up; mina fina vänner, kolla in på Sebastians blogg om ett litet tag och han har roliga nyheter och imorgon åker jag till Cali-Freaking-Fornia!! Håller på att packar just nu och åker direkt efter skolan imorgon och bilar upp till L.A på 8a timmar. Det kan absolut få mig på bättre tankar! Efter packningen ska jag baka brownies som jag ska ge till min vän i skolan imorgon. Ha det så himla bäst och förresten så gjorde jag en videoblogg om homecoming igår men den blev för lång så den kommer nån gång snart.
LOVE

2 kommentarer
Postat av: Lovisa

asså jag är helt kär i dina skor som du hade på home coming, skulle du snälla kunna skriva i vilken affär du har köpt dom, för jag åker till USA imorgon och skulle JÄTTEGÄRNA vilja köpa ett par ! läser din blogg varje dag förresten, den är lätt den bästa utbytesbloggen i år :)!

2011-10-27 @ 18:32:05
URL: http://lovisaiusa.blogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Ser fram emot den videon!

2011-10-27 @ 18:49:16
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0