Day 83, b o n f i r e

Jag kom just hem från Bonfire. Och jag vill bara säga att jag älskar att vara här, jag älskar att känna spiriten man ser i alla filmer, jag älskar att känna mig hemma och på rätt plats, jag älskar att leva min dröm, jag älskar min skola, jag älskar mina vänner, jag älskar USA. Känslan av överraskning, och alla första upplevelser, vara nyfiken, okunnig och ovan och utanför min komfort zon, göra allt det där som tidigare bara var en önskan, testa allt det där som jag alltid velat testa, alla nya smaker, Skittles som inte är så gott men väldigt coolt bara för att det är Skittles liksom och det finns inte i Sverige. Jag älskar att inte veta allt, men att lära nya saker hela tiden. Jag älskar att växa, uppleva, utamana, upptäcka. Att allt är motsatsen till lagom. Jag älskar vädret här och solen och den blåa himlen varje dag. Och jag älskar att känna mig som någon i en High School film. Jag älskar att allt detta är en del av min vardag. Förlåt, men jag är då himla kär i mitt liv.
Bonfire var  a w e s o m e . Jag blev gift, två gånger. En gång till Brianna och en gång till Wade. Så jag hoppas på att få mitt grean card nu!! Är dock lite nervös över att kanske bli hemskickad av Explorius för det är ju emot reglerna att gifta sig under utbytesåret... The Bonfire var så stor att det var helt galet i början. De hade massa hoppborgar och tävlingar, och stånd och saker man kunde köpa.  Jag och Wade gjorde pajkastning på vår Engelska lärare. Jag som trodde att jag inte kände några på Corona fick det motbevisat idag och Austin sa "Eira, you know everyone here!" Min lärare i TV Production, Mr. Forbes tyckte att jag skulle bli bränd för att engelska inte är mitt förstaspråk. Haha jag och Wade satt och prata vid the bonfire och så känner jag ett par händer som lyfter upp mig och Roby tar tag i mina fötter, han och Forbes svinga mig till elden. Haha det är rätt kul att bli behandlad som svensk. Forbes var så himla söt och sa också att han hade pratat med lärare och de hade bestämt att jag skulle få stanna för jag borde inte åka tillbaka till Sverige så nu ska han skicka brev till Obama :) Jag lukta gräs och ska in och ducha men åh, jag är solstråle just nu, mår bra till tusen


Sista bilden är på mig och min fina och starka Norsk, en annan utbytesstudent på min skola. Ser upp till henne så himla mycket, kan kanske berätta om varför någon gång. Hon borde vara inspiration för alla utbytesstudenter där ute.

4 kommentarer
Postat av: Evelina

Åh det verkar så härligt att vara på utbytesår !

2011-10-21 @ 22:06:13
URL: http://mylifeasevelina.blogg.se/
Postat av: Elvira

Åh va härligt du verkar ha det Eira :D blir så galet sugen att dra iväg till USA och även ganska avundsjuk att du kan träna cheerbigen :D ha det toppen! // cheer Elvira

2011-10-21 @ 23:35:51
URL: http://elvirall.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du har väldigt fint hår vill jag bara säga!

2011-10-22 @ 00:16:51
URL: http://awesomenessinabox.blogg.se/
Postat av: Mami

Det är heeeelt underbart att läsa vännen! Fantastiskt vad du njuter livet! Jag glädjs så med dig fina Eira!!! (du ser verkligen amerikansk ut nu!)

2011-10-23 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0