Sometimes you have to be away from people you love. But that doesn't mean you love them less.

Hej alla fina.
Jag kom hem från massage för ett tag sen, lyxigt va? :) Det var helt underbart! Ni vet ibland när man blir masserad och man märker hur ont man faktiskt har? Märkte att hela kroppen värkte. Tror att det är mer utmanande än jag själv inser att vara fri. Ibland märker kroppen mer än vad man själv gör. Mitt imunsystem är rätt dåligt just nu men själv är jag så glad ibland att jag tror jag ska spricka av glädje.
Anyways, mer än massage så har jag idag besökt ASU, Arizona State University. Helt gegantisk skola. Mer än 70 000 studenter, en av USAs största och har rykte som #1. Party skola i landet. Det var kul att vara där i alla fall och se lite av campuset, allting var precis som man tänkt sig med dorms och hela grejen. Efter det åkte jag och Brittany till Goodwill och fick tag i ett par billiga jeans och skor som vi behöver till imorgon då vi åker på mission trip med kyrkan, hjälper till att bygga hus för behövande. Ska bli jättekul. Vi blir borta tills söndag.
Just nu kollar jag på The Last song och jag gråter som en liten bäbis. Tänker på dig Lina, för jag vet att det är en av dina favoriter. Åh vad jag saknar dig just nu! Och Sebastian, för den utspelas i din hemstat, I think, och för att Miley är din blivande fru haha. Jättefin film i alla fall, för alla som inte sett den så är det ett tips :)
Älskar att de alltid visar så himla bra och nya filmer på TV här i USA. Nu The last song, igår såg jag Burlesque och de visar också Step up och Toy Story 3 m.m just nu haha.
Det luktar jätte gott från köket, Dottie lagar encheladas. Här äts mycket Mexikansk mat eftersom att AZ ligger på gränsen till Mexiko. Så himla gott men tacos är inte vad vi kallar tacos hemma. Haha jahopp. Nu är filmen slut och näst kommer "Disney's A christmas carol"... i oktober. Haha USA <3 Ska ta en bild på våra Halloween dekorationer här i huset också och visa. Time for food. Puss så länge.

2 kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Åh, vad gott med tacos (även om det inte heter det där (; )!!!

2011-10-13 @ 07:54:03
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Sweden aka. Sebastian

Haha, älskar den filmen! Och det är ju faktiskt nästan i min stat, Georgia är ju inte för långt ifrån! "BARA" ett par timmar ;)



Haha, du är för go! Jag kunde inte fylla på min mobil idag, Doug "hade inte tid" för att skjutsa mig till affären, blääääää på honom.. haha!

2011-10-14 @ 04:51:31
URL: http://sebofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0