Everyday I'm shoveling

Hello people :) Hoppas ni haft en bra helg. Kom rätt nyligen hem från Globe där jag har spenderat de senaste dagarna och gjort voluntär arbete genom att bygga ett hus för en fattig familj här i Arizona tillsammans med en grupp från kyrkan. We were woking our ases off, I can tell you that! Mixade cement i flera timmar ute i solen och vi var alla helt svarta från allt skit efter dagarnas slut men är så himla glad att jag åkte iväg, hade jättekul, lärde känna massa härliga människor och det känns så himla bra att veta att man har bidragit med något meningsfullt för en behövande familj. Har varit i Miami också. Eller vi åkte förbi. Var en jätte besvikelse för det var bara massa döda affärer och en bensinmack. Okej, tydligen finns det en ödestad här som också heter Miami. Jag hade min första Smore i torsdags, dagen då vi åkte iväg. Fixade tändare, graham cracker, marshmellows och choklad och tände på i vårt hotellrum. Alltså, jag tycker det är tufft att bara äta Marshmellows för att det är så mättande så, det var gott men kombinationen var väldigt extrem, precis som allt här i USA. Gotta love it. Ni kan ju testa själva, kan tänka mig att det är extra gott med marabou! Filmade när vi gjorde det så kan lägga upp en video på hur man fixar ihop en. Nu ska jag nana. Om jag kan. Brittany avslöjade att Wade kommer fråga mig till homecoming någon av de kommande dagarna och jag vet inte när, var eller hur så jag är lite nervös haha. I USA så frågar killen oftast på ett kreativt sätt så får väl se vad han hittar på. Sista dagen av mitt fall break imorgon, ska njuta det lite extra. Puss och god natt här ifrån staterna.

1 kommentarer
Postat av: isabelle

hejj, jag hittade din blogg när jag kollade runt lite på cheerleading, och har du vart det?

för jag funderar på att bli det. men vad krävs för att bli det? ¨är det hårda träningar? måste man vara vig första gången man är där? eller hur är det.? svara gärna!

2011-10-17 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0