Sorry you can't define me. Sorry I break the mold.

Det är så otroligt mycket drama hela tiden. Detta hände idag.
En av mina vänner fick jag köpa graviditetstest till igår som hon tog idag under lunch rasten. Vi var båda helt otroligt lättade när det visade minus. Min andra vän berätta att hennes pojkvän tydligen har ett barn med sitt ex och att the "babymama" var efter henne nu och om de inte slutade umgås skulle killen inte få se sitt barn mer. Yup. Sen fick jag höra att Dez krocka med sin bil och smasha sin nya bil.
Det är svårt att bestämma om man ska skratta eller gråta. Sverige känns rätt okomplicerat till allt här.

Från Kyle's sweet 16 för några veckor sen. Det är rätt tydligt på dessa bilder hur mycket jag gått upp här, tror aldrig mitt ansikte har varit så runt och jag haft så mycket rumpa haha. Det är svårt att vara hälsosam när allt är så gott.

2 kommentarer
Postat av: fanny

åh ät på du ser fin ut! :D

2011-11-30 @ 00:23:27
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: victoria

To me, you will always be the most beautiful girl in the world, what ever happens to you!

Love your bby

2011-11-30 @ 23:09:42
URL: http://vaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0