If "plan A" didn't work, the alphabet has 25 more letters. Stay cool.

Det här har egentligen inget med inlägget att göra, men jag undrade bara var du hade köpt din hoodie/jeansjacka som du har på många av bilderna i bloggen. Den är så snygg :)
Svar: Tack så mycket! Köpte den på HM i våras, den försvann rätt snabbt men jag har sett liknande lite över allt sen dess :)

Hej! Jag älskar julfilmer och spenderar hela december med att titta! Har du några tips nu när du kollat en massa?//Hälsningar Maria
Svar: Hej du tvilling, det gör jag också! Har faktiskt inte fått en ny favorit men The Polar Express & Love Actually är två jag älskar och ser varje år, och The Holiday om man kan räkna den som julfilm. Serendipity är bra också. Det är mina favoriter :) Har du några tips för mig? Kram

Det e så himla vackert i San Francsico!! :D har du vart där? hur kom du på iden att plugga high school där du e? :)
Svar: Kan tänka mig det! Jag har aldrig varit där men vill jättegärna dit någon dag. Jag önskade Cali och Arizona som delstater för att jag ville hamna i värmen och bo bland palmer men hade inte mer kontroll över min placering än det.

man får faktiskt inte klottra i biblioteksböcker...
Svar: Haha come on, live a little

Hej, jag är väldigt sugen på att ta ett sånt här high school år i USA , kan du inte berätta lite hur det är.
Hur är skolan ?
Svar: Det är ju det jag gör när jag bloggar ;) Skolan är annorlunda, mycket high school spirit, mycket lättare, lektionerna är inte lika serioösa, man har mer läxor, men igen - lättare, men skolan i sig är rätt strikt, dresscodes, man måste ha hallpass för att gå på toa, får inte lämna campus fören man är senior och såntdär. Mycket sporter och grejer som händer utanför skolan typ matcher, danser, pjäser och dans och kör föreställningar och sånt, mer drama. Sen har man ju alla lektioner med olika människor. Det är inte som i Sverige där man är i en klass med samma personer hela dagen vilket jag tror är både bra och dåligt.

Är du cheeleader ?:)
Svar: Nope, jag började i ett all star lag men hoppa av igen

Har du bara varit här detta halvåret, du verkar redan ha fått pojkvänn och allt!
Svar:
Haha oj, vad får du det ifrån? Yes, kom till Arizona 1 augusti så jag har varit här ett par månader nu :)

Hur mycket kostade det ungefär ? :)
Svar: Omkring 100 000

Jag är så avensjuk på dig:D
Svar: Haha you should be ;)

Lucky u!! I can really see the high school spirit in those pictures. I've always wanted to experience the ''high-school-ameican-life'' feeling..but..my cowardness always stands in the GOD DAMN way! :(
Keep on living ur dream and always keep ur head up high! (P.S ur blog is the fucking best!!) xoxo
Svar: That's what I'm saying, if you don't risk anything you risk even more. Stop being afraid of what could go wrong and start being positive of what could go right. And thanks honey :)

jag tycker verligenverkligen inte att du ska skriva för någon annan än dig själv! Blev super besviken när du "la ner" din blogg, jag och min kompis satt och skrek neeeeeeeeeeeeeeeej i skolan heheh
Såå snälla fortsätt blogga! Även fast folk puchar dig till att skriva inlägg som du inte vill lägga ner tid på! :)
Svar: Asså gud vad sött, åh! Kram på er :)

1 kommentarer
Postat av: alma

ååh jag håller så med dig, jul och julfilmer är det absolut bästa som finns, jag dör lite på att det snart är jul :D

Och i do very much agree with you att the holiday är en helt görgrym film, min favvo helt klart!



Sist men inte minst vill jag säga att din blogg är den bästa! Forsätt leva livet i USA som låter helt jävla underbart, sjukt avis!



kram

2011-11-23 @ 23:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0