Vanilla scented lotion and candles. Ice cream when you're having a cold throat. Rootbear floats. Hearing friends laughing in another room. Driving on new pavement. Road trips.

Jag får jättemånga frågor om jag inte kan blogga om det och det, mer videos, fler bilder lala. Jag tycker det är jättekul att ni bryr er men jag känner att ni får vara glada med det ni får, annars finns det ju en hel lista med andra utbytesbloggar. Jag orkar inte blogga för att pleasa andra, vill bara skriva om det som kommer från hjärtat. Jag tror det var därför jag la ner för att jag inte riktigt skrev för min egen lust längre så nu tänker jag bara göra min egen grej och så får det vara bra :)

Jag måste säga att allt drama som är här varje dag gör mig helt utmattad haha. He said she said, rumors, gossip and people talking behind back all the time. Framförallt blir småsaker väldigt stora och väldigt många spel. Håller mig ifrån det men det går ju inte att missa det ändå för det är alltid en massa drama kring vänner som man får höra om. Jag har ju dejtat några killar här borta men jag är verkligen över det nu för jag känner att killarna i alla fall jag har träffat är rätt så omogna och jag känner att mitt liv är bättre utan dramaqueens just nu. Känns fel att liksom klassa in folk men jag antar att det är en kulturell förändring. De flesta som är tillsammans här spenderar absolut mer tid på att bråka och skapa problem än att faktiskt ha det bra ihop which just doesn't make sense.. Dezarays kille flörtar med mig och nu vill hon ge igen på honom, det är helt messed up.

Nu ska jag hoppa in i dushen. Får helg imorgon för det är ingen skola Fredag! Tihi. Vi ses :)

Been there, done that. Åh, den bergodalbanan på bilden, California Screamin', var så sjukt kul föresten. Tappa andan för några sekunder och jag trodde att mitt hjärta skulle hoppa ut och man åker upp och ner och massa sånt men det var så himla kul! Skulle vilja jobba på Disneyland/California Adventures det hade varit jätteroligt verkligen, dom säger ju att det är det gladaste stället på jorden.
3 kommentarer
Postat av: Ebba

oo, love those shoes!

2011-11-10 @ 17:51:30
URL: http://ebbablixth.blogg.se/
Postat av: Sara

jag tycker verligenverkligen inte att du ska skriva för någon annan än dig själv! Blev super besviken när du "la ner" din blogg, jag och min kompis satt och skrek neeeeeeeeeeeeeeeej i skolan heheh

Såå snälla fortsätt blogga! Även fast folk puchar dig till att skriva inlägg som du inte vill lägga ner tid på! :)

2011-11-10 @ 18:14:46
Postat av: Celine Naminah

Har sagt det förr och säger det igen, skriv för dig själv, när du vill så plockar jag smulorna... Lev livet! Kram på dig!

2011-11-10 @ 23:40:51
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0