No shave November & Hug an Exchange Student day

Det är tydligen något killarna kör med här att inte raka sig under hela November. Tror det är i hela USA för jag vet att Sebstian enda borta i SC ocskså fallit dit. Vet inte riktigt anledningen men spelar kanske inte så stor roll, tycker det är rätt kul och det börjar ju synas nu vilka som är på och inte. Imon är det också "Hug an exchange student day" så jag förväntar mig en massa kramar i skolan hah. Nu ska jag nana. God morgon på er! Det är förresten "bara" 8 timmar mellan oss nu för i Arizona behövs ingen vintertid det är sol hela tiden ändå. Love


2 kommentarer
Postat av: Carolina

November är prostate cancer awarness month, och de visar det genom att inte raka sig. Eller nått, haha

2011-11-08 @ 21:38:56
URL: http://carolinausa.blogspot.com
Postat av: amalia

Man kör det över hela världen, jag har vänner i både Danmark och Sverige som också kör det :)

2011-11-09 @ 11:57:09
URL: http://freish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0