It's beginning to look a lot like christmas


Hihi tycker det är sött hur Brittany och Tom kallar ut random svenska grejer, hej då, god natt, sköldpadda!
Jag älskar jul så himla mycket you have no idea. Vi har satt upp alla utomhus ljus idag och pyntat the fire place med stockings och dekorationer och har lyssnat på julmusik hela dagen. Här har de en kanal på radion som bara spelar julmusik, det är min favorit, 99.9. Det känns inte som jul alls när det är 22 grader ute och solen är uppe och vi pyntar utomhus i thirt, kan inte alls fatta att det snart är december för här är det fortfarande sommar för mig. Superknepigt. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll, imorgon ska jag och min värdfamilj upp tidigt och laga pannkakor till hemlösa :) christmas is the time for giving. Love you.

4 kommentarer
Postat av: Matilda

Så gullig är du! :)

2011-11-26 @ 20:10:49
URL: http://reflectionsofmoments.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så söt eira :)

2011-11-26 @ 21:29:27
Postat av: Jaw

Dina värdföräldrar är beyond awesome!

Happy holidays. :) xoxo

2011-11-27 @ 14:53:17
Postat av: Alexandra Kjellman

Det är så kul att se dina videobloggar! =)

2011-11-29 @ 07:23:43
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0