We've got clouds in our heads. Dreams in our skies.

Hej mina vänner, hoppas ni mår bra idag. Jag sitter ute i solen och pluggar. Det bästa med att gå på min skola är att den ligger så fint i Vasastan mitt i Göteborg. Så jag sitter här i vasaalen och pluggar på genteknik. Urgh, jag längtar så tills denna skiten är över! Tydligen föds nordhasvräckan till pojkar men byter kön när de blir äldre. Och det finns djur som parar sig med sig själva. Så äkligt! Vem bryr sig liksom :) Om 10 minuter är provet och sen vill jag inte läsa NO på ett år!

2 kommentarer
Postat av: Elin

Då går vi i skolan väldigt nära varandra :) Går borta på Handels :)

2011-05-31 @ 12:35:30
Postat av: Eira

Aha :) går på schillerska. Visst är det ett fint område?

Kram

2011-05-31 @ 19:18:35
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0