Såg detta, så jäkla coolt. Kram på er alla 61 :)

från www.bloglovin.com

4 kommentarer
Postat av: Alma

Hihi kram på dig själv! ;D Ville bara säga att man blir så himla glad när man läser din blogg! Du verkar vara en sån himla vettig människa! Vet inte riktigt hur jag ska förklara men, ja. Och sen är det såklart också att du ska till USA till hösten som lockar att läsa! Vill själv dit otroooligt mycket, men det är så dyrt så jag tror inte att det kommer funka.. Men så läser jag din blogg och tänker att inget är omöjligt, funderar på ett nytt ställe där jag kan lämna in cv och skriver en imaginary-packlista till mitt fantastiska år i USA som SKA bli av! Tack så mycket för en superbra blogg!

2011-05-29 @ 21:32:48
Postat av: Alma

Hihi kram på dig själv! ;D Ville bara säga att man blir så himla glad när man läser din blogg! Du verkar vara en sån himla vettig människa! Vet inte riktigt hur jag ska förklara men, ja. Och sen är det såklart också att du ska till USA till hösten som lockar att läsa! Vill själv dit otroooligt mycket, men det är så dyrt så jag tror inte att det kommer funka.. Men så läser jag din blogg och tänker att inget är omöjligt, funderar på ett nytt ställe där jag kan lämna in cv och skriver en imaginary-packlista till mitt fantastiska år i USA som SKA bli av! Tack så mycket för en superbra blogg!

2011-05-29 @ 21:33:40
Postat av: Alma

Hihi kram på dig själv! ;D Ville bara säga att man blir så himla glad när man läser din blogg! Du verkar vara en sån himla vettig människa! Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men, ja. Och sen är det såklart också att du ska till USA till hösten som lockar att läsa! Vill själv dit otroooligt superduper mycket, men det är så dyrt så jag tror verkligen inte att det kommer bli av... Men så läser jag din blogg och tänker att inget är omöjligt, funderar på ett nytt ställe där jag kan lämna in cv och skriver en imaginary-packlista till mitt fantastiska år i USA som SKA bli av! Tack så mycket för en superbra blogg!

2011-05-29 @ 21:37:14
Postat av: Alma

Hihi kram på dig själv! ;D Ville bara säga att man blir så himla glad när man läser din blogg! Du verkar vara en sån himla vettig människa! Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men, ja. Och sen är det såklart också att du ska till USA till hösten som lockar att läsa! Vill själv dit otroooligt superduper mycket, men det är så dyrt så jag tror verkligen inte att det kommer bli av... Men så läser jag din blogg och tänker att inget är omöjligt, funderar på ett nytt ställe där jag kan lämna in cv och skriver en imaginary-packlista till mitt fantastiska år i USA som SKA bli av! Tack så mycket för en superbra blogg!

2011-05-29 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0